ruva Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ble sjarmert i senk da jeg så det bildet. Bildet er tatt med mitt nye Canon Eos 20D med canon 50mm 1.4 linse. Det var skikkelig gøy å fotogorafere igjen etter å ha oppgradert kamera parken fra et canon A40 (2 mp) til Canon 20D link: http://rune.speedpost.net/toke.jpg fikk ikke lastet opp bildet av en eller annen grunn...... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Pent bilde hvorfor så feit kant rundt da? Lenke til kommentar
ruva Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 se bort ifra den svarte kanten, skal fjerne den. Har ikke tilgang til photoshop der jeg er nå... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er ganske bra... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nice Katten poserer jo! Man kan vel ikke ungå å bli sjarmert av katten slik den er på bildet. Bra fanget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå