Garreth Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg lager en ny tråd, da den andre begynner å bli litt uoversiktlig. Takk til PoleCat som har hjulpet meg veldig mye så langt Jeg har jobbet litt mer med siden min, og alt ser fint ut i IE, problemet er når jeg tester siden i FireFox, så blir tekstboksen flyttet for mye bort over menyboksen. Jeg har satt * { margin: 0; padding: 0; } Men det ser ikke ut som det hjalp noe i FireFox. Screenshot av siden i FireFox Link til html Link til css Noen som ser feilen jeg har gjort? Endret 23. desember 2004 av Garreth Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bare sånn at du vet det: Den ser like monget ut i Opera, så det er vel heller det at du har hatt flaks med IE enn at du har hatt uflaks med Firefox. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Sånn, her tror jeg problemet er løst. Legg til føgende kode under #tekst diven din: margin-left: 20px !important; margin-left: 0; Håper det løste problemet, laget et eksempel for deg her Endret 23. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Yes, det så bedre ut. Tusen takk for hjelpen Eneste er at linjene på menyen ikke går helt bort til #tekst boksen, men dette er ikke så veldig farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå