opresterud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har hatt en 6630 i litt over 2 dager nå, og har lagt merke til at den har litt typisk elektronisk støy på lyden når jeg snakker. Lyttet litt nærmere til telefonen, og hvis jeg hører på tastaturet, så hører jeg en svak pipe/klikkelyd hele tiden mens telefonen er skrudd på. Når backlight'en på LCD skjermen er på, så kommer det en summing i tillegg. Er dette normalt, har andre med 6630 merket det samme? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har også merket den der klikkelyden, jeg hører den når jeg har øret helt inntil telefonen. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm.... Da er det ikke bare meg som har opplevd dette. Problemet er at fint hører disse lydene når jeg snakker. Irriterende. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Sånn støy, skal det aksepteres, eller bør man klage....? (om det hjelper er jo en helt annen sak) Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det er sånn på min og broren min sin og, hva kommer lyden av? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Dette begynner faktisk å irritere meg... Har merkbar bakgrunsstøy ved snakking i telefonen, hører en susing. Bør den tas inn for service? Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bør den tas inn for service? du kan spørre ved service om dette er feil, eller ikke. Om det er feil, sender du den på reparasjon. Er det sånn den skal være (usannsynlig?) trenger du jo ikke det ... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 jeg hører ikke en eneste ulyd jeg! kansje jeg er heldig? eller bare hører dårlig? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg hører susingen når backlightet er på, men den overdøves glatt om det er en stemme i røret. Den er kun hørbar når det er rimelig stille. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Da spørs det om min er dårligere, siden jeg har også har merlbar susing når det snakkes. I min snart 10-årige mobilhistorie har jeg aldri vært borti slik støy... Ang. om den bør på service eller ikke er at jeg ikke gidder å ta den mølla der hvis dette er noe alle merker... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis det er helt stille i rommet, og jeg legger øret inntil tastaturet, hører jeg også denne elektroniske lyden. Men den er såpass lav, at jeg ikke kan høre den når jeg har øret til høytaleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå