PumpAction Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg overklokka fsb'en min og pci kjører nå på 42mhz, men da jeg kjente på lydkortet (soundblaster live!1024) var det f**n så varmt, faktisk varmere enn en et overklokka Voodoo3 3000. Med ei gamel 40mm vifte som eineste ekstra kjøling! Lurer på om noen andre har hatt samme problem? Og om jeg må klistre på en kjøler? Asus p2b hovedkort. Har ikke hatt problemer med det. har kjørt på 42Mhz pci i nesten 1 måned! Mene varme komponenter er ikke bra!!! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 PCI bus!!! Desuten er det varmen jeg spurte om! fsb'en er 124. må vente på bedre kjøling før jeg tar den vidre opp. og evt. ram - bare en gammel p3 450@558 nu. Lenke til kommentar
daho Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Du kan jo sette på en liten kjøleribbe da, det har jeg gjort på mitt sb live 1024 kort. Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Holder d ikke med en liten kjøleribbe som står i 486`er? I så fall blir jo kjølinga gratis. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Har jo faktisk en en 486 ribbe liggende her et sted. Men skal ha ny kjøler til 3dkortet og så det ender vel opp med at jeg tar V3 kjølern, riktig nok uten den nok så bråkete 40mm vifta, men det var jo greit å få vite at det ikke er bare jeg som har varmt lydkort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå