Gå til innhold

Trenger hjelp av dere til å få spilt HL2!

Kinxy55

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i dag mitt xfx 6600gt agp 128mb skjermkort, har lagt inn alle de nyeste driverne av alt, men likevel, når loadinga er ferdig og spillet skal starte så fryser pcn.

Det er kun en uke siden jeg la inn xp pro på nytt og alt fungerer som det skal ellers. Jeg opplever et mer eller mindre liknende problem i doom 3, hvor det fryser når personen skal "scannes" i begynnelsen.

Facts :

Intel 2,8 ghz s478 800mhz fsb

1024mb ram

Asus p4c800 hovedkort

XFX 6600gt agp 128 mb

Er det noen spesiell patch eller noe som er lagt ut som jeg ikke vet om ? Vær så snill og hjelp meg, vil virkelig spille spesielt HL2

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal da ikke være nødvendig å formattere harddisken når man kjøper ny hardware? Det har vært problemer med AGP-versjonen av dette skjermkortet, selv om noen har kunnet bruke det, uten problemer.

Uansett ønsker jeg deg lykke til. Det er et godt skjermkort, hvis du får det til å fungere.

Lenke til kommentar
Jeg fikk i dag mitt xfx 6600gt agp 128mb skjermkort, har lagt inn alle de nyeste driverne av alt, men likevel, når loadinga er ferdig og spillet skal starte så fryser pcn.

Det er kun en uke siden jeg la inn xp pro på nytt og alt fungerer som det skal ellers. Jeg opplever et mer eller mindre liknende problem i doom 3, hvor det fryser når personen skal "scannes" i begynnelsen.

Facts :

1024mb ram

Asus p4c800 hovedkort

XFX 6600gt agp 128 mb

Er det noen spesiell patch eller noe som er lagt ut som jeg ikke vet om ? Vær så snill og hjelp meg, vil virkelig spille spesielt HL2

Takk

Jeg hadde samme problem med min PC. - En shuttle med radeon 9600XT. - Har ikke funnet ut hva det kan være, har oppdatert alle drivere, reinstallert windows etc. - så det er mulig dette er en HL2 bug.

Jeg løste det ved å spille på laptopen ... ;)

Lenke til kommentar
Facts :

1024mb ram

Asus p4c800 hovedkort

XFX 6600gt agp 128 mb

Har omtrent samme spec på min maskin, 3Ghz P4 og 1024MB Geil (dragon) Ram. Grafikk-kortet er et Gainward 6800 LE. Maskina fryser kun i HL2, noen ganger etter 2 sek, andre ganger etter 2 min. Bildet fryser og musikken looper/blipper.

You are not alone..

Har tatt hele format C: etc med siste drivere og alt. Sett utifra aktiviteten på steampowered.com så er det nok endel bugs i HL2, og ikke bare vår feil at det ikke virker. :cry:

Lenke til kommentar
Prøv de nye beta driverene til nvidia 71.20

http://drivers.softpedia.com/progDownload/...nload-9202.html

I tillegg til å oppdatere driverene til hovedkortet ditt

Hey, jeg skal prøve å oppdatere driverne til hovedkortet nå, fordi hvis det kan være noe nå så må det være det! Men uansett, synes det er utrolig dårlig av nvidia og ati å ikke legge ut diverse patcher når de vet at ATi har problemer med doom 3, og nvidia med hl2 generelt.

Men jeg prøver å oppdatere nå, så sier jeg i fra etterpå

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...