Kinxy55 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg fikk i dag mitt xfx 6600gt agp 128mb skjermkort, har lagt inn alle de nyeste driverne av alt, men likevel, når loadinga er ferdig og spillet skal starte så fryser pcn. Det er kun en uke siden jeg la inn xp pro på nytt og alt fungerer som det skal ellers. Jeg opplever et mer eller mindre liknende problem i doom 3, hvor det fryser når personen skal "scannes" i begynnelsen. Facts : Intel 2,8 ghz s478 800mhz fsb 1024mb ram Asus p4c800 hovedkort XFX 6600gt agp 128 mb Er det noen spesiell patch eller noe som er lagt ut som jeg ikke vet om ? Vær så snill og hjelp meg, vil virkelig spille spesielt HL2 Takk Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) prøv å sett ned oppløsning og detaljer/antialiasing/ol. til et minimum. Funker dette kan du begynne å sette opp detaljnivået for å finne ut hva som henger maskina. dr_k Endret 23. desember 2004 av dr_k Lenke til kommentar
Energi Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hmm, høres kjipt ut. Jeg har selv det XFX kortet. Kjører HL2 utmerket på mitt MSI Neo hovedkort. Sjekk siden til XFX/Asus om det har vært, eller er noen kompabilitetsproblemer mellom de to. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Søk på "6600 GT" her på forumet. Det er et temmelig betent tema, for å si det slik. Jeg startet selv en tråd på dette emnet, som ikke fikk så mange svar. Noen har problemer med disse kortene, og andre har det ikke. Du får returnert/byttet det uten spørsmål, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kan det være at problemet er knyttet til lydkortet ditt? Prøv å skru ned maskinvare-akselerasjon på lydkortet. (Under DirectX properties.) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 HAdde også dette problemet med min maskin, da hl2 kom. alle spill frøys. Jeg prøvde å sjekke minne, bytte drivere you name it!.. Men det hele løste seg da jeg formaterte... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det skal da ikke være nødvendig å formattere harddisken når man kjøper ny hardware? Det har vært problemer med AGP-versjonen av dette skjermkortet, selv om noen har kunnet bruke det, uten problemer. Uansett ønsker jeg deg lykke til. Det er et godt skjermkort, hvis du får det til å fungere. Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Prøv de nye beta driverene til nvidia 71.20 http://drivers.softpedia.com/progDownload/...nload-9202.html I tillegg til å oppdatere driverene til hovedkortet ditt Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg fikk i dag mitt xfx 6600gt agp 128mb skjermkort, har lagt inn alle de nyeste driverne av alt, men likevel, når loadinga er ferdig og spillet skal starte så fryser pcn. Det er kun en uke siden jeg la inn xp pro på nytt og alt fungerer som det skal ellers. Jeg opplever et mer eller mindre liknende problem i doom 3, hvor det fryser når personen skal "scannes" i begynnelsen. Facts : Intel 2,8 ghz s478 800mhz fsb 1024mb ram Asus p4c800 hovedkort XFX 6600gt agp 128 mb Er det noen spesiell patch eller noe som er lagt ut som jeg ikke vet om ? Vær så snill og hjelp meg, vil virkelig spille spesielt HL2 Takk Jeg hadde samme problem med min PC. - En shuttle med radeon 9600XT. - Har ikke funnet ut hva det kan være, har oppdatert alle drivere, reinstallert windows etc. - så det er mulig dette er en HL2 bug. Jeg løste det ved å spille på laptopen ... Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Facts : Intel 2,8 ghz s478 800mhz fsb 1024mb ram Asus p4c800 hovedkort XFX 6600gt agp 128 mb Har omtrent samme spec på min maskin, 3Ghz P4 og 1024MB Geil (dragon) Ram. Grafikk-kortet er et Gainward 6800 LE. Maskina fryser kun i HL2, noen ganger etter 2 sek, andre ganger etter 2 min. Bildet fryser og musikken looper/blipper. You are not alone.. Har tatt hele format C: etc med siste drivere og alt. Sett utifra aktiviteten på steampowered.com så er det nok endel bugs i HL2, og ikke bare vår feil at det ikke virker. Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Prøv de nye beta driverene til nvidia 71.20http://drivers.softpedia.com/progDownload/...nload-9202.html I tillegg til å oppdatere driverene til hovedkortet ditt Hey, jeg skal prøve å oppdatere driverne til hovedkortet nå, fordi hvis det kan være noe nå så må det være det! Men uansett, synes det er utrolig dårlig av nvidia og ati å ikke legge ut diverse patcher når de vet at ATi har problemer med doom 3, og nvidia med hl2 generelt. Men jeg prøver å oppdatere nå, så sier jeg i fra etterpå Takk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hvis det ikke fungerer ta ut minnebrikkene så sett de inn igjen! hadde lignende problem ei stund jeg også, å det kom av at minnebrikkene ikke satt skikklig i! Lenke til kommentar
Kinxy55 Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Takk, skal prøve det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå