Klekkus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Bagueter, pizza, iste, brus og potetgul Edit: og frukt da Endret 2. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hm...da jeg laner med venner ganske ofte, minst 1, vanligvis 2 ganger i mnd'en, så blir det jo til at man tester ut diverse ting etterhvert som man blir lei av det det samme gamle. så lista blir noe sånt som dette: (ikke kronologisk) cola fanta flux iste pizza (grandis, alle typer eller big one vanligvis rally typen eller pepperoni) hold it wienertoast (må prøves, du finner de i kjøledisken på de fleste butikker, liten blå pakke med to toast i) vårruller (kjøres i microen, da jeg liker de blaute framfor sprø, plus at det går så extremt mye raskere. 6 stk =ca 9,5min i micro) ellers så blir det jo noe snop, da ofte smash. men har kjøpt litt nidar favoritter også. har testa ostepop, men blir så fettete på finga, kan ikke ha det på laser musa mi skal vel kanskje lane til helga, så da får jeg se om jeg kanskje finner på nye nytt. har et forslag til de som vil prøve, fiskegrateng, enkelt og sunt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Kebab fra Folkets Kebab og Cola... masse! Hvis det er juletider blir det en del Hamar Julebrus. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mat. Hehe, neida. Går vel mye i grandiosa/bigoneclassic og cola tenker jeg, ellers pleier jeg å bruke kantine/gatekjøkken/gratisvarer o.l. som er i nærheten. Dvs, mye sånn mat også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Baguetter, bestille pizza eller kebab. Frukt, brus og sjokolade Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det går jo mye i Grandiosa. Sammen med Cola selvfølgelig.. Ellers turer jeg ned på chips og sjokolade Av og til kjøper jeg take-away også.. Har en kinesisk take-away rett her borte som har ganske god mat. Stekt ris er ganske greit, for da slipper jeg saus og søl.. Det hele pleier å ende med at jeg løper hjem i 2-3 tiden og ender opp på doskåla.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Smører egne baguetter, da mener jeg mange. Jeg spiser veldig mye, så jeg spiser mange, derfor smører jeg mange. Blir til en god del pizza spising, en god del nudler, og annen kok opp mat, av den typen man tømmer kokende vann i samme boks som guffa ligger i. Spiser også veldig mye frukt, spesielt druer, men også veldi mye annen frukt. Skyller det som regelt ned med Cola Light/Zero, helst Zero, Farris (den med pære eller den rosa), eller juice Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ferdigpizza og Cola. Endret 14. januar 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Mr. Lee, pizza og kina mat tror jeg.. Og seff pepsi max.... Mvh Isabell Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Er det ikke noen her som har tengt på å ta med egen mikro og en ekstrem mengde med diverse mikro-mat? Vurderer dette på neste store LAN... Kan jo åpne en hold-it sjappe... eller ta m kjøleskap? Ellers går det i julebrus og grandis... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 cola og grandis... enkelt og greit Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 det er nok cola , grandis og det jeg kommer over ;D Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 pizza-potetgull-brus-godt-pølser-baguette går for det meste i det Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Her går det mest i hamburgertallerken, salat og potetgull.. Hvis jeg er på Meldal-LAN får jeg gratis frokost som består av brødskiver med alt mulig slags pålegg + juice eller melk i tillegg Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Pizza godteri sjokolade battery og lignende, ikke mye sunn mat Lenke til kommentar
GamerXP Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 jeg smører på baguetter (eller va nå enn di derre lange brødene heter) MANGE baguetter... cola og fanta og MYE vann... halsdrops er viktig, bruker å glemme å drikke når jeg spiller, så jeg blir tørr i halsen, og da får man vont etter vert... skal på LoVeLAN snart, da skal jeg ha med MASSE istee isteden for brus Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Går mest i bigone for den er størst pluss pepsi og litt snop, men av og til når jeg laner hjemme, kan det snike seg litt frukt med også Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 her går det med et par brett med *svensk* cola alt for mye godteri, å noen baguetter om vi lurer på å skifte livsstil for noen minutter Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det går i Masse masse Cola, Lefse, Potetgull, Kinderbueno sjokolade, Kebab, Gompe pastiller Og noen Cigarillos Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Pizza (grandiosa/Big one) baguetter/brødskive. Tonnevis med godteri. Da tenker jeg på alt du finner i snopehylla til Rema 1000. i Tillegg mangfoldig med Cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå