Gå til innhold

Hva spiser folk på LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidlig på dagen, grovbrøv kanskje no karbisser med potetsalat om man er hjemme hos noen, ellers kalkun og ost, 70% Freia sjokolada og youghurt. Noen timer seinere en eller anner ferdig pizza eller mer bø med melk, alt ettersom. Midt på natta blir det pizza på Deli deluca.

Lenke til kommentar

På forrige party jeg var på, så hadde jeg fått en kamerat av meg til å handle inn taco til fredagskvelden..

Men siden han ikke er veldig taco-vant, så visste han jo ikke helt hvor mye han skulle handle..

Men vi spiste da taco på fredagskvelden, lørdagsmorran, lørdagsettermiddag og søndagsmorran..

Det ble ikke noe mer taco den uka for å si det sånn, hehe..

Ellers på lan, så går det faktisk mye i vanlig brød, og knekkebrød nå.. Etter 7-8 år med partyer så begynner man faktisk å bli litt lei av diverse jallamat :!:

Lenke til kommentar

Stort sett sitter jeg der med vannkokeren ved siden av pcen hvilket som regel er på min høyre side. når vannet koker sitter jeg med småbekker nedover kjakene og det ser ut som om pcen min koker, dampen stiger opp rett bak den. når vannet endelig er kokt tar jeg fram min fine kopp og fyller den med kakao og etter det tar jeg min trofaste skål, fyller med nudler, skviser en hvitløk og dynker i soyasaus. det er ganske digg, men ikke for mye... da blir man dårlig i magen...

Endret av Kei-Kun
Lenke til kommentar

Pizza er jo slett ikke det verste man kan spise, men må innrömme at Grandiosa med kjöttdeig & lök er bedre enn den gode, gamle standard grandiosaen. Så det er bare å pröve, folkens! :thumbup:

Hvis man har penger nok, og föler at man faktisk har tid til å gå ut å spise, så er nok det det beste alternativet...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har en liten nuddel generasjon på LAN partyer.

Hvorfor? fordi det smaker godt og det kan du ha på bordet uten å være redd på at dem blir stjålet.

ja og hvær hus har en egen vann kilde så det er noe bra.

cannkoker tar jeg med sjølv :)

Lenke til kommentar

Grændis kjøttdeig & løk + all anna pizza som kan puttes i ovnen( ikke den med muggost da :!: )......ellers går det i klissete brus og kaffe da man skal unngå søvn....cola hjelper sånn litt men er minimalt med koffein i den nå til dags....kaffe er tingen :thumbup: Ellers putter jeg i meg alt anna gædd jeg finner i butikkens godteri hylle :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...