Farnell Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Til alle som søler kan jo denne være kjekk http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CBVC180 en sånn har jeg trengt et par millioner ganger :!: Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Tidlig på dagen, grovbrøv kanskje no karbisser med potetsalat om man er hjemme hos noen, ellers kalkun og ost, 70% Freia sjokolada og youghurt. Noen timer seinere en eller anner ferdig pizza eller mer bø med melk, alt ettersom. Midt på natta blir det pizza på Deli deluca. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg spiser grovbrød, potetgull, rett-i-koppen, pizza(resturang pizza), godteri. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Mat: Går mest i Grovbrød, potetgull, micro mat, (snus? )! Drikke: Juice, saft, brus, is-te, kaffe! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Til alle som søler kan jo denne være kjekk http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CBVC180 en sånn har jeg trengt et par millioner ganger :!: DEN SKAL KJØPES !! Men portoen fordobler jo prisen, finnes noe lignende i butikker? el-kjøp? jernia? clas ohlson? Endret 22. mai 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg bestiller ofte kina/dolly og drikker kriminelle mengder cola Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 På forrige party jeg var på, så hadde jeg fått en kamerat av meg til å handle inn taco til fredagskvelden.. Men siden han ikke er veldig taco-vant, så visste han jo ikke helt hvor mye han skulle handle.. Men vi spiste da taco på fredagskvelden, lørdagsmorran, lørdagsettermiddag og søndagsmorran.. Det ble ikke noe mer taco den uka for å si det sånn, hehe.. Ellers på lan, så går det faktisk mye i vanlig brød, og knekkebrød nå.. Etter 7-8 år med partyer så begynner man faktisk å bli litt lei av diverse jallamat :!: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det blir ofte typisk LAN mat det. Noe Pizza, kinamat, pommes frites, boller, Og LITT for mye brus Husket en gang jeg spiste kyllingfilè i kantarelsaus. Det var godt det Lenke til kommentar
Kei-Kun Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Stort sett sitter jeg der med vannkokeren ved siden av pcen hvilket som regel er på min høyre side. når vannet koker sitter jeg med småbekker nedover kjakene og det ser ut som om pcen min koker, dampen stiger opp rett bak den. når vannet endelig er kokt tar jeg fram min fine kopp og fyller den med kakao og etter det tar jeg min trofaste skål, fyller med nudler, skviser en hvitløk og dynker i soyasaus. det er ganske digg, men ikke for mye... da blir man dårlig i magen... Endret 30. mai 2005 av Kei-Kun Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Det går for det meste i Grandiosa Men spiser også mye ships (les; ostepop), sjokolade og boller. Kan vel stort sett si junkfood på det groveste. Drikkevarer er for det meste brus, og farris om jeg tenker sunt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Pizza er jo slett ikke det verste man kan spise, men må innrömme at Grandiosa med kjöttdeig & lök er bedre enn den gode, gamle standard grandiosaen. Så det er bare å pröve, folkens! Hvis man har penger nok, og föler at man faktisk har tid til å gå ut å spise, så er nok det det beste alternativet... Lenke til kommentar
Specter Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 grandis er vondt BLASFEMI!! GRANDISS ER BEST! Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 bagetter, div. pizza, brødmat(iblandt), snacks, godis og alt for mye cola. (fanta hvis jeg blir lei colan) Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg har en liten nuddel generasjon på LAN partyer. Hvorfor? fordi det smaker godt og det kan du ha på bordet uten å være redd på at dem blir stjålet. ja og hvær hus har en egen vann kilde så det er noe bra. cannkoker tar jeg med sjølv Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har dere noen bra koffeininnholdige drikker og anbefale? Aldri hørt om Cola? 3353637[/snapback] eller battery? for min del går det i taco og cola når det er hjemme lan Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Til alle som søler kan jo denne være kjekk http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CBVC180 3818916[/snapback] det står ikke noe på microplex.no om at du kan/bør suge opp drikke med den, tenk når brusen(om det er det du suger opp) har lagt seg som et klissete lag inne i støvsugeren, ekkelt Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Grændis kjøttdeig & løk + all anna pizza som kan puttes i ovnen( ikke den med muggost da :!: )......ellers går det i klissete brus og kaffe da man skal unngå søvn....cola hjelper sånn litt men er minimalt med koffein i den nå til dags....kaffe er tingen Ellers putter jeg i meg alt anna gædd jeg finner i butikkens godteri hylle :!: Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 På ByLAN spiste jeg en del sånn pariser pizza og en del toast. Drakk vel 5 flasker cola, og var på Rimi og kjøpte meg noe styr der. Kylling vinger og annet snaks. Anbefales ikke i lengden. Blir gal i magen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå