Der Kommissar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg forestiller meg at man må drite masse om man spiser epler i tillegg til alt snopet? Sist jeg var på LAN måte jeg skjite ut både det ene og det andre, og med epler blandet med det igjen? Åhåhåhåhå Usj, skrive-Sveinung Endret 22. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Her på xenox får vi bananer og appelsiner. mmm Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Pizza, nudler og goderi. (hvis jeg er borte, er jeg hjeme: vanlig mat + litt av det andre å) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hmm, spiser Super Mix godteri, sånn pose med div godis oppi, Drikker: Light brus( har sukkersyken )Helst Pepsi Max Ellers Pizza: Både Grandis og Big ein Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 spiser som regel pizza eller kebab. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Når jeg skal være "sunn": Baguetter og Imsdal Vanlig kost: Brus, godis, feite burgere og pizzaer! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 På LAN spiser jeg burger, baguett, frukt, sjokolade, smågodt og bakevarer Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg spiser bare pizza/potetgull m dipp/cola Lenke til kommentar
staf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg fyller opp baggen min med(fredag til søndags kveld friends lan) 3x Grandiosa Classic 4Pack Coca Cola 1x maarud potetgull 1x 2liters isboks stappa med brødskiver. Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Drikker: Light brus( har sukkersyken )Helst Pepsi Max Pepsi Max = æsj God lightbrus = Sprite Zero & Fanta Free (Pineapple&Grapefruit) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ny kost: for 1 døgns LAN: 1,5 liter fanta 0,5 liter valgfri brus. (ikke cola, nei takk til cola belleg på tenna= 2 Pariser Pizza (Man setter dem i mikroer, tar 3 minutt) 1-2 Hold it (tar et minutt i mikro'n 1 grønt eple. (de andre smaker vondt) 1 Klase druer (Er lett å spise, smaker godt med alt (untatt colgate tannkrem). Er også sundt og gor langvarig energi. Spesiallaget mine kostvaner. Jeg må ha noe mat ca. 23 (kveldsmat), "middag" klokken 03 og frokost 10-11. Pluss noe små snacks innimellom. Man åpner 0,5 litern først, slik at man kan fylle den med vann, uten å måtte bælm drikke en 1,5 liter. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Man åpner 0,5 litern først, slik at man kan fylle den med vann, uten å måtte bælm drikke en 1,5 liter. Ehehe, jeg kan huske da jeg en gang kjøpte 1,5 l med Tab og en "utvanningsflaske" med "Fun Light Is-Te"... Den måtte selvfølgelig drikkes opp, og jeg tror jeg aldri har måttet gå så mye på do som da Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg spiser småunger... Men sånn helt egentlig går det mye i Grandisvarianter, fett-burgere og snacs/godis! Som drikke er Coca cola en selvfølge, er avhengi! Eller går det ned litt is-te, kaffeting osv. H.kon Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Coca-cola, is-te, ristorante/grandis, Maarud biff&løk potetgull, sjokoladepudding, Firstprice kjeks , karameller og alt annet jeg skulle ha råd til! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Drikker: Light brus( har sukkersyken )Helst Pepsi Max Pepsi Max = æsj God lightbrus = Sprite Zero & Fanta Free (Pineapple&Grapefruit) nonono..., Fanta Free er ikke sukker fri! , den har bare ikke tilsatt sukker! men ja, er enig i at Sprite Zero er godt men kjøper 4 pk Pepsi.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Cola er nesten en betingelse for å kunne være våken midt på natta for mange(ikke for meg, jeg er ett nattmenneske). Er jeg hjemme så spiser jeg "normal mat" og gjerne godteri. Vafler er faktisk veldig godt å spise under spilling, det tar bare litt tid å lage dem Lenke til kommentar
knaill Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 På Bunnpris hender det de selger en ferdigpizza som heter pizza bolognese eller noe sånt, og den er kjempebillig. 3 pizzaer à 250g (=750g) til kr 29. Billigere enn grandiosa, og omtrent like godt. To slike småpizzaer er perfekt LANmat, og da har du en ekstra hvis du skulle være mer sulten, og det blir man gjerne. Når det gjelder drikke synes jeg cola blir for søtt, og koffeineffekten blir for liten. Da går jeg heller for Solo Pluss, som inneholder guarana. Perfekt til å holde seg våken. Dessuten inneholder den 12% appelsinråsaft, altså så mye fruktsukker at det i høy grad veier opp for at den ikke er tilsatt sukker. Et annet hett tips er guarana i pulverform, som man får kjøpt på helsekost. Noen skjeer ekstra av dette i brusen holder deg oppe i timesvis. Kan gå hardt ut over konsentrasjonen hvis det intas i mengder :!: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det går for det meste i cola, rundstykker, chips, vann og boller. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Et annet hett tips er guarana i pulverform, som man får kjøpt på helsekost. Noen skjeer ekstra av dette i brusen holder deg oppe i timesvis. Kan gå hardt ut over konsentrasjonen hvis det intas i mengder :!: dette skal jeg prøve hehe du har efaring sjønner jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå