CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Går en del i pizza, men pleier alltid å kjøpe inn ferdig oppskåret loff og nugatti på tube, så er det å lage en nugatti-blings med 5-6-7 skiver Går det ann å drikke noe annet enn cola på LAN? Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Litago sjokolade melk eller Q-sjokolademelk er genial LANdrikke. Tenshi Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Pizza, og cola;) spiser pizza (ikke grandi!!) drikke pepsi Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Her går det i Pizza, enten brickoven eller Mia pizzaene, ikke noe grandiosa skvip. Av drikke er det Fanta (1,5L) og en annen solo/fanta/7up (0,5l). Pluss en anelse godteri, som djungelvrål. Huff, holdt åp å glømme epler, er genialt og spise på LAN. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Cola,grandis,sjokkis og potetgul for det meste, men kokosboller er også godt. Endret 20. februar 2005 av monstar Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Brus, boller, big one eller grandis. Er vell det går mest i :-) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvis det er en microbølgovn så blir det microbølgovn mat, enkelt og greit. Men kjøper også på kjøkkenet hvis det er det på lanet. Ellers så er en tur på en matbutikk bra, så bare velger man det man vil ha. Blir så klart noe godis, men prøver å spise litt sunt hehe. Drikker cola og vann jeg, litt sjokolademelk og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Grandis. Om det er i mikrovn, stekeovn eller varmet over stearinlys. Grandis Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 grandis, cola og chips. dagen etterpå har jeg renneskjeta og spyr. på TG skal jeg ha med en pakke ferdigtskjert brød, ost og epler i tilleg til det vanlige Lenke til kommentar
Imho Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg har alltid med meg 3 - 4 liter med is- te på lan, det er knall det Edit ; leif Endret 21. februar 2005 av Imho Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har alltid med meg 3 - 4 liter med is- te på lan, det er knall det Gjerne mer! Lenke til kommentar
alt Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 fityrte lammekoteletter med alt av tilbehør hvi vi slår ut håret er det elgstek med gratinerte poteter:) sånn gårre når man er dataintresert og går på kokkelinja Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Huff, holdt åp å glømme epler, er genialt og spise på LAN epler? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 PolarBrød. Cola. Appelsiner. Det er det som det går mest av på data-treff. Gjeld iallefall for meg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ooh, vi i TLG (TårnLanGjengen :!: ) pleier somoftest å ha miniLAN i et lite tårn, og der funker ikke ovnen, så vi mekker hamburger (vi ribber alltid butikken for burgere). Vi pleier hver eneste gang å si "Åh, faen, noen som har smør?", også er det noen som deljer oppi en forferdelig mengde av det. Men det driter vi i, etter mange timer på brus og snop (det blir alltid spist først, middagen er midt på natta). Om vi ikke har miniLAN'et der, så eter vi pizza, og det tar jo lang tid når alle skal ete... Så derfor liker jeg ikke det så godt i grunnen Personlig, så er det nesten alltid det samme: -Hamburger (Stabburet 4pak eller Big One)/ en eller annen pizza -Snickers eller twix -Meller -Iskaffe (mye smak, lite koffein ) -Pringles -Pepsi/Pepsimax, 2x 1.5 liter -Diverse småting som er nammenam! Ps. Forbehold om skrive-Fritzer og andre kreaturer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Pizza og Cola. Kanskje chips, men ikkje ved PCen. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Huff, holdt åp å glømme epler, er genialt og spise på LAN epler? Epler fungerer ganske bra faktisk. *smaker godt *er sunt *holder seg bra *lett å lage/spise *en god avveksling fra alt godteri, pizza og brus *bra for å fjerne sukkerbelegget fra overnevnte Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 får prøve epler neste lan da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 får prøve epler neste lan da. Epler er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå