j-- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vil også føye til at boller er utrolig godt, det også Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (BTW. "Grændis" Er IKKE godt) Nei, men Grandiosa er godt, og det spiser jeg (vi) mest på LAN. jaja, vi MED smaksløker får spise god mat vi da. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (BTW. "Grændis" Er IKKE godt) Nei, men Grandiosa er godt, og det spiser jeg (vi) mest på LAN. jaja, vi MED smaksløker får spise god mat vi da. Anyway, smak og behag, du kan godt si at "grændis" er dårlig, men du trenger ikke si at vi har dårlig smak fordet Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Pizza er jo desidert den beste LAN-maten. Ovnen er ALLTID varm, og veldig lett å lage. Dessuten er det alltid like tilfredstillende å avveksle med litt skjening av svarte grændiser. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg spiser det jeg kommer over inkludert jenter Men går nok mest i cola, Big one, Hamburger, vann, og slike ting. Er viktig med litt næring også. Og ikke bare sukker. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hehe, jentemuffin Grandis Cola Iste Div. kaker Sjlkomelk fra tine Hveteboller i pose uten rosiner Småsjokolader Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 pizza pizza biff (hvis vi orker å lage) cola julebrus Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sjlkomelk fra tine Den smaker jo flytende sjokoladepudding! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hmmm.. Kjøtt, grovbrød, havregryn/havregrøt med olivenolje i, proteinshakes, ost, og rå poteter. Drikker vel vann, evt. appelsinjuice. Får jeg spør hva i h*lvete spiser du utenom LAN da?! Ontopic: Er vel ganske standar på lan-mat grandiosa, cola og alt det andre usunne Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Grandis, cola og snop.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sjlkomelk fra tine Den smaker jo flytende sjokoladepudding! Nå er du slem! Sjokolademelk ifra tine er utrolig godt Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Går mye i chips, brus og sjokolade her. Og til deg (grandis er vondt) Skaff deg et liv! Heeelt enig! Hvorfor henge seg opp hva en person syns om en dårlig pizza? Det er bare LAN-mote å spise grændis, det er jo ikke digg... Det finnes faktisk ingen frossen-pizza med mindre fyll og dårligere smak... Legg til en tier og kjøp dere noe ordentlig i steden... LAN-mat kan være: Pizza (ikke grandiosa, hehe), Mr-Lee+Vannkoker (har du ikke gaffel, knekker du en cd-r plate i to, og spiser med den, funker! ) Ferdig oppskjært brød/loff og pålegg som tåler rom-temp er greit... tubeost f.eks... det mest geniale er å kjøpe en kjølebag som er ment for å ha i bil, men sånn sigarettenneruttak, så kjøper du en sånn 230V-12V omformer, og vips du har et mini-kjøleskap, som du kan legge beina på og som trekker lite strøm... Da kan du ha med ditt favorittpålegg og alltid ha kald cola... =) "EDITED BY LEIF SKRIVE" Endret 9. januar 2005 av Vodkakick Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) blir veldig enkel mat, på tg er det rett i koppen supper, sånne med "kopper" så man bare trenger varmt vann, på dreamhack er det hamburgere, KUN hamburgere, levde en uke på burkere DHW04. på mindre lan pleier det å variere litt, men pizza er vel noe som går igjen.. og taco da Endret 10. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Jeg er på lan nå... og om 5min er den marinerte kyllingfile'n ferdig. Kan nevne at det er jeg som har LAN :!: Edit: Det var nydelig Endret 16. januar 2005 av toSlaDos Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tja det vanlige!!!! Pizza (grændis eller big one) aldri noe annet en pizza til mat på lan!! brus (pepsi twist, eller vanlig pepsi seffern) vis ikke mer av det tar jeg å fyller flaska med vann, det går fint det vet! så litt snacks samma hva bare det er godt ! thats it!! oh Å må ikke glømme Snusen da;P mmm! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Grændis med piffi og Coca-Cola Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 brus, Snop, micromat og pizza er vel det det går mest i her Lenke til kommentar
royale Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Pizza, Pringles og Cola. Grandiosa Mild Taco Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Spiser billys pizza og drikker cola. Helst cola.. så da holder du deg våken siden du vet at det er kaffe i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå