j-- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Noe som er utrolig digg etter å ha vært på lan i maaang timer er det å kjøpe deg en helt vanlig bagett uten noenting, og et par lunchkaker Det er tilfredsstillende, det.. Ellers så går det vanligvis i et som er lettest å skaffe(blir ofte ingenting ) og så tar pengene slutt... Har skjedd 2 ganger på store lan at jeg har blakka meg dagen før det slutter, og må leve på brus de siste timene.. Da er det digg å komme hjem, da ( vanlig mat da) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 baguett pizza cheez doodles brus Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Pizza (helst Big One, Grandiosa er jo papp med en dæsj tomatpuré og litt ekkel ost), Chips, Ostepop, Cola og baguetter går det i her! Endret 27. desember 2004 av @kd Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 På TG04 spiste jeg sinnsykt mange baguetter, men ellers går det i Pizza evt. Hamburger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Billy's og baguetter. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Spiser: brødshive, potetgull, rundstykker, smultringer, lakris, middagen tar jeg på gatekjøkken (f.eks feitbua) eller tar mg en tur hjem. Drikker: Eplejus, brus (ingefærøl er gått ) vann og hvis jeg skal på fest så blir det av den sterkere sorten. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 På de få LANene jeg har vært på har jeg overlevd på BIG 1, Sprite og "det-derre-guarana-greiene" (BTW. "Grændis" Er IKKE godt) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg ser mange av dere spiser baguett, men åssen? Kjøpt på dagligvare butikk ferdig eller mekket selv osv? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 jeg pleier ikke å ete noe på lan jeg (eventuelt pottis hvis det er noe) jeg pleier å drekke monsterlige mengder kaffe og røyke som en dampmaskin. drakk så mye kaffe at jeg spøy engang (spyet var helt svart) kunne ikke noe for det kaffen var så digg :!: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Når jeg en skjelden gang spiser baguett så mekker jeg den selv ... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Her går det i Brick Oven pizzaen, Fanta, og Epler. Fikk i snitt 37 mer APM i warcraft når jeg spiste epler på LAN. Og ja, grandis er ut! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 grandis er inn, grandis er billig.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sjelden som jeg er på LAN, men når jeg er, så har jeg med meg salat jeg spiser. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg må nesten le litt av de som sier at Grandis smaker papp og sier at de spiser Big One De smaker forskjelig, men alt i alt smaker begge papp. Skal du virkelig være antigrandis og "pappsmaken" så bestill noe fra Peppes, Dolly Dimples eller andre Pizzeriaer. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg må nesten le litt av de som sier at Grandis smaker papp og sier at de spiser Big One De smaker forskjelig, men alt i alt smaker begge papp. Skal du virkelig være antigrandis og "pappsmaken" så bestill noe fra Peppes, Dolly Dimples eller andre Pizzeriaer. *riste på hue.* Lenke til kommentar
torgros Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg pleier ikke å ete noe på lan jeg (eventuelt pottis hvis det er noe)jeg pleier å drekke monsterlige mengder kaffe og røyke som en dampmaskin. drakk så mye kaffe at jeg spøy engang (spyet var helt svart) kunne ikke noe for det kaffen var så digg :!: hahaha Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (BTW. "Grændis" Er IKKE godt) Nei, men Grandiosa er godt, og det spiser jeg (vi) mest på LAN. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ja, sant det.. når man først skal være usunn et par dagen så kan man jo bare fyre på med all goddis!! og KUN Cola Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Lanmat : -Pizza -Boller -Godis -Sjokolade -Cola (4pk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå