arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 nei.. cola er igjalfall ut.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Går mye i cola og grandis - kjøttdeig og løk. Har faktisk opplevd at jeg på vei hjem oppdager at jeg ikke har spist noe under lanet, bare levd på cola. Så det er vist mulig det og Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Pizza, Cola, Sjokolada og Kokosbolla Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 mat pizza(grandis og big one) pølser burgere baguetter boller snacks godis Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 nei.. cola er igjalfall ut.. stemmer. vi har begynt med fanta/sprite. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hmmm.. Kjøtt, grovbrød, havregryn/havregrøt med olivenolje i, proteinshakes, ost, og rå poteter. Drikker vel vann, evt. appelsinjuice. Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 grandis seff og annen ferdigmat. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå får dere roe dere ned! Grandis er på vei ut. Merk mine ord! hehe. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) en gang på et LAN levde jeg en dag på bare cola... men midt på natta gafla jeg i meg to grandiosa... havna på gulvet med et knall rødt tryne og spyd to gang Hva itj godt og vask etterpå nei Endret 23. desember 2004 av Bloodaxe sl5p Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nå får dere roe dere ned! Grandis er på vei ut. Merk mine ord! hehe. Grandis er helt ute ja.. Nå er det Lidls pizza som gjelder "HAWAI" edit: Tenk så fett at lille Lyngdal har fått Lidl wee! Endret 23. desember 2004 av arielfaaland Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 drar heller på resturant hver dag Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nå får dere roe dere ned! Grandis er på vei ut. Merk mine ord! hehe. Grandis er helt ute ja.. Nå er det Lidls pizza som gjelder "HAWAI" Hva har Lidl pizza til felles med papp? Begge er billige og smaker dritt Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jaja lucifer jeg drar no ikke på lan for kristne paver heller da grandis rules Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jaja lucifer jeg drar no ikke på lan for kristne paver heller da grandis rules Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jaja hvem bryr seg jeg drikker fire flasker brus hver dag uannsett glubb blubb Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hmmm.. Kjøtt, grovbrød, havregryn/havregrøt med olivenolje i, proteinshakes, ost, og rå poteter. Drikker vel vann, evt. appelsinjuice. går utifra at det var en spøk, ellers er du en hardcore bodybuilder ! :!: Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 grandis, Cola og sjokolade Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Chips med nugatti som dip. Høyres suspekt ut men er faktisk meget tilfredstillande. (Eg avskriv meg alt ansvar dersom ein prøver det, kan vere helseskadeleg) Edit: Trykkleif Endret 24. desember 2004 av Navyshark Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 På store LANs som TG feks spiser jeg det jeg får kjøpt rundt der som pizza, hamburgere, pølser og det hender noen ganger at jeg går til en dagligvarebutikk for å kjøpe litt skikkelig mat. Cola er det eneste jeg drikker, litt vann hvis jeg har behov for å føle meg sunn.. Må forresten nevne at teamamiddagene på TG04 var kjempegode Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 går utifra at det var en spøk, ellers er du en hardcore bodybuilder ! :!: Hehe, var ingen spøk Kosten er viktig vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå