Zippio Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Pizza, brødskiver, boller og alt for mye godteri. Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Pizza, Fiskegrateng, Pasta, Nudler, Hamburgere, Pommes Frites, Mer Pizza, alt for mye godteri, ostepopp, lasagne, potetnøtter med mer Lenke til kommentar
punq Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 'bab, grandiosa og cola;) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Var på lan for en uke siden og da gikk det i -Brus -Pizza -Chips -Smågodt Endret 28. januar 2007 av SuperTommy91 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Pizza, pizza og.... pizza? Neida, på datapartys som varer lenge (TG07) så kommer jeg nok til å gå å kjøpe brød og pålegg. Men til middag osv så kommer det til å gå mye hamburger, pølser og pizza. hehe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vet ikke hva dere andre spiser, men jeg spiser mat. Eller pitsa. Lenke til kommentar
stiaan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 -skjokolade -cola(6pk) .potetgull -Grandis Og alt fast-food er digg på lan men ikke hvis du søler på tastaturet som jeg gjord Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 fiskegrateng er godt da, men tar vel 45 min i ovnen elns... frister uansett mye mer enn grandis. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Pizza, CocaCola og Bawls. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Joika boller på boks Spagethi på boks (Det koster ikke mye å bli mett) div. bakevarer, men nesten ikke noe brød pizza, hjemmelaget, men av og til noe grandi endel godteri i begynnelsen Lenke til kommentar
iernie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Bananer. Helt klart. Er ikke LAN uten bananer... og PEZ, selvfølgelig. Endret 9. februar 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bananer og frukt kan nok være viktig. Brød er og viktig, helst grovbrød. Noen vannflasker. Ta med en vannkoker og litt mrlee også, for de småsultne stundene Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Pizza, CocaCola og Bawls. 7819244[/snapback] Og baguetter.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) The Gathering: Brød med pålegg (ost, syltetøy etc), lapskaus, kyllinggryte (tørket turmat i poser man heller kokende vann i, nydelige saker, holdbarhetstid på et par år), banan, eple, druer, pære, plommer. Litt godis hører også med (påske-egg med melkekrem). Ellers går det i saft \ vann. Vanlig lan: Hold-It, druer, godis og brus, pizza. En kompis av meg begynte å bake kake på et lan for en stund siden, den ble kjempegod (tilsett vann etc, stek). Endret 11. februar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Pizza, Cola, og snop Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Sist jeg var på lan, spiste jeg andres mat. Det var herlig, nudler, baguet, mousaka, boller, brødskiver med div herlig pålegg. Flott og variert mat var det. Takk alle sammen Lenke til kommentar
Froya Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Øl, snus, grandiosa. Samt evt junk food. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Skal ta med meg noe ordentlig mat, pastasalat/baguett/brødskiver og kanskje ta med farris istedet for cola når jeg skal på LAN i helga. (Ja, skal ha litt godteri.) Putter alt i en kjølebag. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lidl iste, pizza, kake, taco. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 I byrjinga av mi LAN karriere gjekk det mest i grandis og cola/vatn + div. snacks og snop. No for tida klarer eg sjeldan å ete pizza utover natta av ein eller anna grunn, så eg tar med meg x-antall skjever eller eventuelt eit brød og pålegg som eg fiksar meg der. Har også ein ting for gulerøtter når eg er på LAN. Berre må ha dei! Kaffi er jo også vesentleg. Til tider ekstremt sterk kaffi. Eventuelt tar eg meg gjerne ein sterk ein eller kanskje eit par øl. FylleLAN kan forresten vere ganske artig. Og vatn.. masse masse vatn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå