arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har igrunnen alltid lurt på om det er KUN grandis og Cola som blir spist på LAN? For min del sitter jeg ofte med Kaffè, frukt, vann, baguetter osv... + alt usunne - grandis, cola, godteri, sjokolade osv, osv, osv.. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg spiser som regel Italiensk pizza (grandis er vondt), milkshake og brownies! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Går mye i chips, brus og sjokolade her. Og til deg (grandis er vondt) Skaff deg et liv! Endret 23. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det går mer i big one enn grandis og brødskiver med nugatti på. og masse frukt Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Om jeg vil det eller ikke: Det ender opp med junk. Jeg prøver så godt jeg kan, og jeg spiser ikke usunt (sånn generelt) hjemme. Men er jeg på LAn, selges det bare drit i "resturanten" som er der, og en spasertur til Kiwi byr på... Junk, junk & atter junk. Er det LAN hjemme er jo ikke dette noen problem. Da lager man seg ORDENTLIG middag, man skal ikke leve på grandis fordet om det er LAN, hehe Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Går mye i chips, brus og sjokolade her. Og til deg (grandis er vondt) Skaff deg et liv! Lenke til kommentar
Deelix Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 2 kasser øl og 3 flasker sprit ^^ Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) 2 kasser øl og 3 flasker sprit ^^ Man skal liksom få litt opplevelse av et LAN Dessuten er ikke det mangen LAN man kan drikke øl og sprit på, sett vekk fra hjemmelan.. Btw: Du bommer litt med topic: "hva SPISER folk på LAN?" Mente vell ikke å spise kassa? Endret 23. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nei det er sjelden det går annet enn Grandiosa, mikro-mat og generell fastfood på LAN for meg iallefall. Det er liksom ikke för som er prioritert på sånne tilstelninger. Lenke til kommentar
m0rphX Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Grændis og Cola, SELVFØLGELIG. Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Går mye i chips, brus og sjokolade her. Og til deg (grandis er vondt) Skaff deg et liv! Heeelt enig! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Grandiosa, Istee, Vann, sørlandschips og Fox. De neste lanene skal jeg eksprimentere med polarbrød og leverpostei PS: Ostepop må være verste lanmaten Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Nudler, boller og litt godteri for å få sukker i kroppen. Av drikkevarer pleier det å være øl, cola og vann. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 blir alltid en tur til det lokale gatekjøkkenet, Mealtech (måltidsertsatter) og sjokkolader drikker vann, varm cola ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja varm cola som har blitt veltet og sparket over ende mange ganger av zombie-nerder er ikke akkurat et ukjent fenomen. Det er ikke pizza opp ned på gulvet heller. LAN er en herlig hygienisk affære jeg håer det blir mye mer av i fremtiden! Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har folk helt glemt at det er mye mat i god øl? Det er også morro å spille enkelte spill litt fyllesyk.. Grandis, brus(Ikke cola som regel) og div annet junk, bensinstasjon er populært for et pølsemåltid. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Går mye i chips, brus og sjokolade her. Og til deg (grandis er vondt) Skaff deg et liv! Helt enig! Grandis er tidenes beste pizza! Selv spiser jeg potetgull, og annet godteri. Og noe hjemmelaget pizza. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Har dere noen bra koffeininnholdige drikker og anbefale? begynner og bli litt smålei a kaffe og redbull.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har dere noen bra koffeininnholdige drikker og anbefale? Aldri hørt om Cola? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå