Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 trenger ikke vannkjøling til gpu jeg. skjermkortet mitt er kaldt nok fra før + at det er stille Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 trenger ikke vannkjøling til gpu jeg.skjermkortet mitt er kaldt nok fra før + at det er stille Med tanke på hvilket skjermkort du har, så sier jo det seg selv Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 ja ikkesant . men det er faktisk mye bedre enn folk tror (kjører half life2 på fullt liksom) men supert er det ikke Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ja ikkesant .men det er faktisk mye bedre enn folk tror (kjører half life2 på fullt liksom) men supert er det ikke neppe.. HL2 på max detaljer og oppløsning uten at det lagger(eller merkbar fps-drop) går ganske enkelt ikke med det kortet.. x800pro vil til tider slite med å få alt til å kjøre glatt(alt på max, hele tiden) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) ja ikkesant .men det er faktisk mye bedre enn folk tror (kjører half life2 på fullt liksom) men supert er det ikke neppe.. HL2 på max detaljer og oppløsning uten at det lagger(eller merkbar fps-drop) går ganske enkelt ikke med det kortet.. x800pro vil til tider slite med å få alt til å kjøre glatt(alt på max, hele tiden) sorry men det gjør faktisk det. med ALT på max bortsett fra AF og det går helt glatt. det som er med spillet er at det måtte spilles inn først, dvs. at jeg først kjørte det drittdårlig og så litt senere nå jeg hadde fått spillt litt fikk jeg stillt opp grafikken og alt gikk stålende. jeg lover deg, ALT på fult untatt AF og jeg kjørte appåtil i 1600x1200 oppløsning. Endret 24. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Pøh, da er noe galt Mitt x800xt klarer det, men er jo over 2x kjappere enn ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå