Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei. Jeg skulle kjøpe ny ram på netshop og hadde alt bestemt meg for Kingston HyperX 1024mb. Men det er 2 forkjellige verisoner. Netshop og Netshop nr.2 Kan noen si hvilken av desse som er best? og hva forkjellen er? Skal ikke overklokke. Spiller mest men driver mye med alt for og si det sånn. Skal brukes i et S.939 system. Og viss det er noen ram brikker som er bedre så er jeg open for alle forslag på forhånd Takk. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Den første linken: Er med en lavere timings enn den andre.. Den responderer tilbake 'mye' kjappere enn brikka i den andre linken.. Og forslag til andre har brikker: OCZ Fikk mine i går etter å ha spurt litt rundt her på forumet.. Orntli genial ram etter min mening..! Endret 23. desember 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) ja det er rett det han sier. det er forresten liten foskjell på de to brikkene begge har cas 2 som teller mest (enda det teller lite), lite vits i å kjøpe de dyreste. jeg har disse. tviler på at det er verdt 300kr for å få ras to cas delay ned fra 3 til 2. Endret 23. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ok . Takk for svar som hjalp meg Men er de Ocz ram'ene "mye" bedre? Er det verdt og legge i de extra kronene for de? vis ikke så går jeg får de billigste Kingston Ram'en. (vil ha de som er mest for pengene og kjappest) takk. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Men det rare er jo at de med best "timing" er priset lavest...!? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3977 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fiesta: er vel de selger mest av da. Partivarekjøp Til topic: Den 2-2-2-5 Kingston brikka har en kjappere responstid enn den andre. Den kommuniserer med de andre komponentene på en raskere måte. Om du velger Kingston eller OCZ er hipp som happ, begge leverer høykvalitetsbrikker med livstidsgaranti samtidig som de er meget like. (Samme timings.) Les gjerne mer om timings her: Timings vs. speed God Jul Mvh. Deuce Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er absolut verdt å legge 300,- spenn i mellom for å få CAS fra 3 til 2! Selv ville jeg ikke kjøpt minne med cas 3 i det hele tatt! Knapt nok cas 2,5. Går de med best "timings". De er jo biligst også! Av en eller annen grunn.... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ok.. Takker for svar Vis det ikke kommer noe i veien etter jul så kjøper jeg nok den billigste Kingston ram'en (av de linkene) når det er så liten forkjell ser jeg ikke grunnen til og legge inn noen extra lapper på Ocz. Trur ikke jeg merker noen forkjell på et S.939 system heller. (mellom Ocz og Kingston) ps: kjøper jo ikke slikt når det er jul Lenke til kommentar
kenterlend Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hoho, god jul alle sammen! Hvis du skal overklokke Athlon64 maskinen ville jeg kjøpt OCZ brikkene. Ellers så er Kingston ypperlig. http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2226&p=21 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ville ha kjøpt de billige kingston brikkene da du neppe merker forskjell mellom de og OCZrev.2 (eller rev.1 for densakskyld). siden de er de billigste Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 hehe som sagt før så skal jeg ikke overklokke så takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå