Gå til innhold

hva er forkjellen?

Erik_s

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skulle kjøpe ny ram på netshop og hadde alt bestemt meg for Kingston HyperX 1024mb. Men det er 2 forkjellige verisoner.

Netshop

og

Netshop nr.2

Kan noen si hvilken av desse som er best? og hva forkjellen er?

Skal ikke overklokke. Spiller mest men driver mye med alt for og si det sånn.

Skal brukes i et S.939 system. Og viss det er noen ram brikker som er bedre så er jeg open for alle forslag :yes:

på forhånd Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første linken: Er med en lavere timings enn den andre.. Den responderer tilbake 'mye' kjappere enn brikka i den andre linken..

Og forslag til andre har brikker: OCZ Fikk mine i går etter å ha spurt litt rundt her på forumet.. Orntli genial ram etter min mening..! :thumbup:

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar

Fiesta: er vel de selger mest av da. Partivarekjøp :p

Til topic: Den 2-2-2-5 Kingston brikka har en kjappere responstid enn den andre. Den kommuniserer med de andre komponentene på en raskere måte.

Om du velger Kingston eller OCZ er hipp som happ, begge leverer høykvalitetsbrikker med livstidsgaranti samtidig som de er meget like. (Samme timings.)

Les gjerne mer om timings her: Timings vs. speed

God Jul

Mvh. Deuce :)

Lenke til kommentar

Ok.. Takker for svar :) Vis det ikke kommer noe i veien etter jul så kjøper jeg nok den billigste Kingston ram'en :) (av de linkene) når det er så liten forkjell ser jeg ikke grunnen til og legge inn noen extra lapper på Ocz. Trur ikke jeg merker noen forkjell på et S.939 system heller. (mellom Ocz og Kingston) :cool:

ps: kjøper jo ikke slikt når det er jul :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...