eught Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg kjøpte en Sony MZ-G750 i fjor til ca 2700 kr. Siden den var så dyr regner jeg med at det er/var en toppmodell. Det jeg lurer på er om det finnes noe utstyr slik at jeg kan overføre musikk via USB, slik som den nye sony md'en kan. Lenke til kommentar
klo Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 nei, det går desverre ikke mohahaahah :razz: [ Denne Melding var redigert av: klo på 2002-06-05 22:07 ] Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jo det går. Har sedd en slags boks som kan gjøre det. Ekstrautstyr, må sikekrt bestilles i fra dypt ned i Taiwan. Merk. Adapteret gjør at du kan ta opp lyd fra datan i realtime, ikke bare trekke over filer på et par sekunder. Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 har du noe peiling på hva den heter? jeg har også hørt om noe pc link greier. og jeg vet også at det er en modell i min serie som her Sony MZ-G750PC eller noe sånt. så jeg tror at det finnes. _________________ Hva skulle man gjort om man aldri kverulerte? Specs: Asus P4B266-E, Intel P4 NW 1600@2133 mhz, 256 mb TwinMos DDR-ram, Western digital caviar 80GB 7200 RPM, Chieftech Dragon Big Tower Sølv,Hercules FDX8500LE [ Denne Melding var redigert av: eught på 2002-06-10 15:15 ] Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 har hørt om dette med kommer ikke på hva navnet var. for et par år siden var det en sak so hette pc1. det var en liten boks som du koblet til pc`n (vet ikke helt om det var usb eller paralell) og videre til md`n med optisk kabel. men dette var en stund siden. (ca 2-3 år siden.) programmet som fulgte med var ganske genialt du brukte drag&drop funksjonen. altså valgte alle filene du skulla ha på md`n og limte inn i et programm som deretter førte dem inn på spilleren. har hørt at dagens teknologi med den såkalte net-md skal ha en del restriksjoner. at du ikke kan føre tilbake filer som du har ført over fra før og ikke føre over filer med kopibeskyttelse og den slags tullball. jeg personlig har i dag mzr 900 som var toppmodell for ca 6-7 mpneder siden. bruker hercules sitt fortissimo 2 lydkort som har opptisk utgang. funker bra. så kan du jo sette opp en playlist med sanger som du skal ha og så er det bare og trykke inn sncronisk recording og pushe inn record knappen. da er det bare og vente på resultat. kan være lurt og stille inn Lenke til kommentar
keithho Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 15:00, Palpantine skrev:Jo det går. Har sedd en slags boks som kan gjøre det.Ekstrautstyr, må sikekrt bestilles i fra dypt ned i Taiwan.Merk. Adapteret gjør at du kan ta opp lyd fra datan i realtime, ikke bare trekke over filer på et par sekunder. EHHHH HVORDAN SKAL DET FOREGÅR DA? NÅR MINIDISKEN IKKE HAR USB TILGANG??? HALLO!=??!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 jeg fant en liten sak som heter USB Sound Box. http://www.tos2tos.com/usb1_1.htm noen som vet hvor jeg kan kjøpe det i Norge? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 sony har en sak som heter cav-u5, som er usb->optisk den kan sikkert hvem som helst av lydbutikkene skaffe Lenke til kommentar
tso Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Sony MZR700 kommer med USB adapter til aa overfoere musikk til PCn. Hvet ikke om dette kan kjoepes som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei! Veit ikkje om ein slik enhet. Det du kan gjære er å sende noen eposter til norske webbutikker som selger minidisker etc og høre om dei har ein slik enhet eller om dei kan skaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå