Gå til innhold

Asus p4c800 deluxe vs. asus p4c800-e deluxe

Caliber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå begynner du å bli litt for avansert her.. må jo bruke nettleser for å finne forskjellene... :p

Ikke vær slem mot en slapp stakkar. Måtte bare forsikre meg om at dette faktisk var den eneste forskjellen. Har nemlig muligheten til å få kjøpt et asuss p4c800 deluxe for 700kr. Kortet skal klokkes høyt, og vil muligens erstatte mitt ic7max3 hvis det yter bedre. Hva syns dere, burde jeg gå for det? Har mest lyst på asus p4c800-e deluxe, men da må jeg opp i fullpris :(

Lenke til kommentar

Asså.. jeg ville ikke kjøpt noen av kortene.. da disse faktisk er steingamle nå.

Om du skal overklokke, så er vel faktisk IC7-Max3 noe av det beste.

MSI 875P NEO-FIS2R Funker også dødsbra til overklokking.

Kjørte min 3ghz stabilt på 3.7ghz med stock kjøling. (lå på 70grader. men den stoppa/kræsja ikke)

Lenke til kommentar
Asså.. jeg ville ikke kjøpt noen av kortene.. da disse faktisk er steingamle nå.

Om du skal overklokke, så er vel faktisk IC7-Max3 noe av det beste.

MSI 875P NEO-FIS2R Funker også dødsbra til overklokking.

Kjørte min 3ghz stabilt på 3.7ghz med stock kjøling. (lå på 70grader. men den stoppa/kræsja ikke)

MSI kortet har jeg tidligere hørt lite pent om, mens max3-kortet lider av et nærmest uhelbredelig vtt-problem. Hva er så gærnt med asus-kortene da?

Lenke til kommentar
De må ofte moddes for å få stabil vcore ved mye overklokking. Søk etter det med Google så finner du det nok. Hadde P4C800Deluxe selv før, å var grisefornøyd. Kjørte min 3.0GHz @ 3.9GHz med vannkjøling på det.

Så du syns jeg burde gå for det kortet, p4c800 deluxe til 700kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...