Caliber Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hei. Jeg lurte på forskjellene mellom de to kortene nevnt ovenfor? Endret 23. desember 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen som kortfattet kan forklare meg forskjellene mellom disse to modellene fra Asus? Det haster. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 -e versjonen er en senere revisjon av kortet. Denne har intel onboard nettverkskort. Mens den andre har 3com.. (kan være motstatt..) Ellers er de like. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Finnes ikke noe som heter Abit P4C800 -E Deluxe. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 -e versjonen er en senere revisjon av kortet.Denne har intel onboard nettverkskort. Mens den andre har 3com.. (kan være motstatt..) Ellers er de like. Så bortsett fra forskjellig leverandør av nettverkschipæen, er de to kortene helt like? Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jepp, har selv et med 3comchippen. Funker dødsbra. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Finnes ikke noe som heter Abit P4C800 -E Deluxe. Beklager, jeg dreit meg ut. Mente selvfølgelig ASUS.. Kan dette stemme, at dette er de eneste forskjellene mellom kortene. De er altså like gode klokkere begge to? Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg ville nå gått for det med intelchip. om det ikke er så alt for mye dyrere. Da dette er en nyere revisjon. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, Det er faktisk lett å se/lese forskellen på ASUS' sine hjemmesider ! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 nå begynner du å bli litt for avansert her.. må jo bruke nettleser for å finne forskjellene... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 nå begynner du å bli litt for avansert her.. må jo bruke nettleser for å finne forskjellene... Ikke vær slem mot en slapp stakkar. Måtte bare forsikre meg om at dette faktisk var den eneste forskjellen. Har nemlig muligheten til å få kjøpt et asuss p4c800 deluxe for 700kr. Kortet skal klokkes høyt, og vil muligens erstatte mitt ic7max3 hvis det yter bedre. Hva syns dere, burde jeg gå for det? Har mest lyst på asus p4c800-e deluxe, men da må jeg opp i fullpris Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Asså.. jeg ville ikke kjøpt noen av kortene.. da disse faktisk er steingamle nå. Om du skal overklokke, så er vel faktisk IC7-Max3 noe av det beste. MSI 875P NEO-FIS2R Funker også dødsbra til overklokking. Kjørte min 3ghz stabilt på 3.7ghz med stock kjøling. (lå på 70grader. men den stoppa/kræsja ikke) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Asså.. jeg ville ikke kjøpt noen av kortene.. da disse faktisk er steingamle nå.Om du skal overklokke, så er vel faktisk IC7-Max3 noe av det beste. MSI 875P NEO-FIS2R Funker også dødsbra til overklokking. Kjørte min 3ghz stabilt på 3.7ghz med stock kjøling. (lå på 70grader. men den stoppa/kræsja ikke) MSI kortet har jeg tidligere hørt lite pent om, mens max3-kortet lider av et nærmest uhelbredelig vtt-problem. Hva er så gærnt med asus-kortene da? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 De må ofte moddes for å få stabil vcore ved mye overklokking. Søk etter det med Google så finner du det nok. Hadde P4C800Deluxe selv før, å var grisefornøyd. Kjørte min 3.0GHz @ 3.9GHz med vannkjøling på det. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 De må ofte moddes for å få stabil vcore ved mye overklokking. Søk etter det med Google så finner du det nok. Hadde P4C800Deluxe selv før, å var grisefornøyd. Kjørte min 3.0GHz @ 3.9GHz med vannkjøling på det. Så du syns jeg burde gå for det kortet, p4c800 deluxe til 700kr? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis ikke du er fornøyd med Abit ditt så. Skal jo være noe av det bedre som er tilgjengelig det også. Lenke til kommentar
Aleksander Eide Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg anbefaler også P4C800 kortet, men det duger egentlig ikke før du gjør en såkalt "droop mod" på det. Dette innebærer å lodde på en motstand på hovedkortet og instruksjonene finner du på http://www.malvescorner.com/. Lykke til og god jul. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis ikke du er fornøyd med Abit ditt så. Skal jo være noe av det bedre som er tilgjengelig det også. Syns vtt-problemet er meget irriterende, ellers er jeg strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå