BazeLaze Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg sitter på en mappe med 60gb filmer og filer som jeg ikke får slettet, har prøvd alt, har tom bootet fra en linuxplate(knoppix) og fortsatt så vil ingen av filene vekk. De er fult leselig og kan spilles av, men vil bare ikke bort, har tydeligvis ikke autorisjon til å slette de. trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
Wertzy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har selv hatt dette problemet. Sjekk ut http://www.gibinsoft.net/gipoutils/bin/moveonb.exe Denne sletter filene før windows starter. Det funket ihvertfall bra for meg. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 testet det programmet, neida det ville ikke slette. Hmm, hva kan være galt? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Prøv dette: 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shel lex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 det er liksom ikke bare avi filene som ikke vil bort, men alle filene i mappen, kan ikke endre noe på mappen heller, hare ikke tillgang kommer det opp. Jeg lagde mappen, da syns jeg det er rett og rimelig att jeg får slette den også. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hei. har du prøvd å slette den fra SafeMode? hva ligger det ellers på den partisjonen som du har mappa på? hvis du har noe viktig der så kan du ta backup av alt du trenger å rett og slett formatere hele partisjonen. det ser ikke ut som at du får den bort på vanlig måte uannsett. har du forresten prøvd å sletta mappa fra et brennerprogram? f. eks Nero. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis du har lastet ned fra f.eks kazaa, el. Og de holder på å dele videre, kan du ikke slette filer(som blir delt) Det du da gjør, er å lukke f.eks Kazaa og slette mappen... Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Som jeg skrev så har jeg til og med bootet linux for å prøve å slette mappa, safe mode har jeg også prøvd. jeg begynner å bli ganske rådløs Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg tok siste utvei og formaterte, takk for hjelpen. Håper inderlig en dag at det kommer en løsning til dette problemet slikt at ingen flere må lide samme skjebne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå