PrayingMantis Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Gjorde en liten deal med en kar på qxl.no.... 3500kr og han betaler frakt. Kortet fulgte med en maskin han har kjøpt men han skal ha et annet skjermkort grunnet et annet bruksområde. Kortet er brukt kun et par ganger. Syntes jeg har gjort en god deal med tanke på at disse kortene er vanskelige å få tak i og at laveste pris ligger ca. 700kr høyere. Jeg har ikke tolmodighet til å vente på X850XT PE så jeg oppgraderer heller om 3/4 år igjen kanskje om det kommer ut noe enda hissigere greier. Tror nok at jeg skal klare meg greit med det kortet Lenke til kommentar
jsol Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Flott for deg! Og poenget med denne tråden var? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 At han var fornøyd med kjøpet og ville ha tilbakemld (du holder jule ånden i gang merker jeg) Flott kjøp! God "spill" jul til deg også! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Flott for deg! Og poenget med denne tråden var? Altså hva folk mener om et slikt bruktkjøp. Var prisen grei, og kanskje usikkerhetsmomenter ved å kjøpe brukt. Var vel noe slikt jeg hintet til. God Jul ja Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hehe... Så faktisk på det kortet selv jeg... =) Tror nok absolutt du har gjort et knallkjøp der! go jul =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå