fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har forslag til noen god høytalere i prisklassen 10-12000 ?? Høytalerne skal brukes på en relativt liten men bra forsterker (2x75W) Electrocompaniet ECI3. Vurderer sterkt å kjøpe et par Dynabel Exact. Men åpen for andre forslag.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Dynabel Exact vil nok fungere glimrende tror jeg. Et par Dynaudio Audience 52 SE er også en høyttaler du bør vurdere hvis det er stativhøyttalere du skal ha. Endret 23. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler. Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig) Lenke til kommentar
neon king Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hvilken type musikk hører du på vill du spille høyt??? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) I prisklassen 10-12 tusen finnes det mye bra å velge i.Hvis du har muligheten bør du dra rundt å prøvelytte.Jeg vet at det er mange som bruker Klipsch høyttalere sammen med Electrocompaniet.Et par Klipsch RF-35 er et alternativ hvis du liker å spille HØYT.De koster 11995 kr. Jeg har selv hatt Electrocompaniet AV100DMB og EC4,6 i kombinasjon med Klipsch RF-3 II.Jeg likte ikke lyden av Klipsch i det hele tatt,men kanskje du gjør det. Endret 23. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig) Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg. Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler! Endret 23. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler! Jeg også Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Patos er bra ja! det er også bowers and wilkins. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 hvilken type musikk hører du på vill du spille høyt??? jeg kjøper ikke en forsterker på 2*75W til 11990,- for spille høyt... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvor stort er rommet du skal bruke høyttalerne i? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 System Auido SA1750, er et godt valg i den prisklassen. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 hvem selger Patos og System Auido i Oslo ? Du bør betale en del for å få god lyd med B&W... Kjøper ikke en høytaler uhørt.. Hører på det meste av musikk. Ikke så mye tecno og klassisk.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hi-Fi Center Kjeden selger System Audio.Serviceavdelingen selger Patos tror jeg,men de har de neppe i demorommet.Norsk Hi Fi Center har sikkert Patos i demorommet sitt. Endret 23. desember 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hi-fi center kjeden selger da også Patos? Butikken i Kristiansand pleier å ha flere Patos modeller i butikken. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 kan også anbefale patos på det sterkeste. Sitter selv med et par 502. Låter helt formidabelt! Vet ikke hvem som selger det i oslo. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hvilken type musikk hører du på vill du spille høyt??? jeg kjøper ikke en forsterker på 2*75W til 11990,- for spille høyt... neivell hvorfor kjøpte du den da?? System Audio SA1750 er noen gode høyttalere. fine er de også Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 hvilken type musikk hører du på vill du spille høyt??? jeg kjøper ikke en forsterker på 2*75W til 11990,- for spille høyt... neivell hvorfor kjøpte du den da?? System Audio SA1750 er noen gode høyttalere. fine er de også For å få god lyd Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig) Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg. Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler! Kan anbefale Diamond V-2 har selv hørt på de med en Vincent rør forsterker og rør cd spiller. Spiller veldig fint veldig god oppløsning.. Dynamikken er herlig, viss du ikke skal spille super høyt men høre på musikken så gjør disse jobben. Edit: Blandet Vincent og marantz Endret 24. desember 2004 av Lamo Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig) Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg. Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler! Kan anbefale Diamond V-2 har selv hørt på de med en marantz rør forsterker og rør cd spiller. Spiller veldig fint veldig god oppløsning.. Dynamikken er herlig, viss du ikke skal spille super høyt men høre på musikken så gjør disse jobben. Hvordan er de i forhold til Dynabel Exact ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er ikke spesielt ute etter en stativ høytaler.Men er ute etter en høytaler som "står i stil" med forsterkeren (lydmessig) Hva som står i stil lydmessig med din forsterker er det bare ørene dine som kan avgjøre.Ta også en titt på Audio Pro Blue Diamond V-2 eller Patos Lyric 402,de kan være et alternativ for deg. Patos Lyric 402 skal jeg kjøpe selv etter jul.Det er en enormt god høyttaler! Kan anbefale Diamond V-2 har selv hørt på de med en marantz rør forsterker og rør cd spiller. Spiller veldig fint veldig god oppløsning.. Dynamikken er herlig, viss du ikke skal spille super høyt men høre på musikken så gjør disse jobben. Hvordan er de i forhold til Dynabel Exact ? En ting er hvertfall sikkert de Audio Proene har skikkelig dypbass.De strekker seg helt ned til 22 hz! Sånn sett har ikke Exactene mye å stille opp med.Når det gjelder oppløsning,så er Exactene garantert best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå