TigerBlack Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Tok dette bildet 21 desember ved Groos småbåthavn ved Grimstad. Bildet er kjørt igjennom forminsking og skarpheten er justert litt for å kompensere for tapt skarphet i forminskingen. Fargene er ikke justert. (ennå) Hvad tycks ?? Det er noe meg meg og vakre solnedganger (blir like rar hvergang jeg ser en..) Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Da er vi to Kjempefint bilde! Fargene er nydelige, refleksjonen i vannet, fugelen.. Gjenspeiler fint den avslappende og idylliske stemningen det må ha vært Lenke til kommentar
Gasolgrill Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fin bild med härlig stämning. Men jag gillar inte fågeln - den stör "friden". Testa att klona bort den och se om det inte ger en annan stämning Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Fin bild med härlig stämning. Men jag gillar inte fågeln - den stör "friden".Testa att klona bort den och se om det inte ger en annan stämning Takk og takk Jeg fikk fuglen med som en "bonus". Jeg har også en utgave uten fuglen,men syntes at måka gir en viss frihetsfølse i bildet. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Likte også at fuglen var der. Fin solnedgang, som har blitt ganske klisje etterhvert. Nettopp derfor trekker fuglen opp Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Bilde av hjembyen min, gitt. Pent bilde, Scanor, spesielt med refleksjonene i vannet og måken som svaier lett i luften. Endret 28. desember 2004 av Treblad Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Båten irriterte meg veldig, og så er horisonten skjev. Fint bilde Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 hva er galt med båten ?? sørlandet og båter går jo inn som hånd i hanske japps horisonten er ca1 grad sjeiv, den har enervert selv tolmodige meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå