kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei! Jeg har en uGuru overklokkingsmonitor koblet til mitt hovedkort, men den vil ikke vise cpu temperatur eller noe annet. Det eneste som funker, er klokken og romtemperatur. Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke som det skal? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvilket hovedkort er det snakk om? Har du instalert driverne(software)? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Det er et aBit hovedkort, som skal støtte uGuru, da dette fulgte med pakken. Drivere er installert, så jeg ser ikke helt problemet... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det er et aBit hovedkort, som skal støtte uGuru, da dette fulgte med pakken. Drivere er installert, så jeg ser ikke helt problemet... Hmm... Den er koblet til riktig? Har du konfigurert den? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Det er et aBit hovedkort, som skal støtte uGuru, da dette fulgte med pakken. Drivere er installert, så jeg ser ikke helt problemet... Hmm... Den er koblet til riktig? Har du konfigurert den? Ja jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke.. Men det funker ikke Edit: La med et skjermbilde av instillingene Endret 23. desember 2004 av kiMMey Lenke til kommentar
PoW Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dette var veldig rart. Har du nettop instalert den? Uten å ha restartet? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Dette var veldig rart.Har du nettop instalert den? Uten å ha restartet? Det står at det ikke behøves, men jeg kan teste... Man vet jo aldri Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Nei se der du! Det funker fint som bare juling! Kanskje litt lurt å restarte ja! Men nå funker det i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå