reinert Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har koblet opp Pc mot tv med s-video For bra bilde på Tv men når jeg prøver og ta opp dette på videoen får jeg bare sort hvit med streker som sklir over skjermen,en kar sa at det kunne være feil synk fra pc ? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 21:10, reinert skrev:Har koblet opp Pc mot tv med s-video For bra bilde på Tv men når jeg prøver og ta opp dette på videoen får jeg bare sort hvit med streker som sklir over skjermen,en kar sa at det kunne være feil synk fra pc ? Dette skjer fordi videoen ikke takler s-video signal. Du må ha en overgang fra s-video til compositt. Edit: Compositt= gul plugg (phono plugg) Akke [ Denne Melding var redigert av: Akke på 2002-06-06 00:31 ] Lenke til kommentar
andersbk Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 en annen mulighet kan være at s-video kabelen din er for lang.. S-videokabel over 5m = svart/hvitt Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 20:46, skrev andersbk:en annen mulighet kan være at s-video kabelen din er for lang..S-videokabel over 5m = svart/hvitt Tull, med en kabel av god kvalitet kan en s-videokabel være opptil 25 meter. Det er nok sannsynligvis riktig som poster 2 sa, at videoen din ikke takler s-videosignal. Noen kort med TV-out kan sende composite-signaler over s-videokabelen. Du kan jo se etter om det er tilfelle med ditt kort. Ellers har tvtool en guide som kan være nytting hvis du må se på en composite løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå