Pilot_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe.. billettene er nok fekk for lengst Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hehe.. billettene er nok fekk for lengst er nummer 1523 i køen.... blir ikke noe TG på meg... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kjellerlan er kjempekult! Der kan du snakke ordentlig i stedet for å BARE bruke chatten... Men du må passe på at ingen rører ting som for eks. hammer, flash. swift 3D osv. for det er ganske irriterende at det er noen som ikke gidder fordi de bare "må" en ting og så bare en ting til så bare en ting til og så bare... TG er sikkert kult det men kjellerlan er alltid en stor hit! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg hadde lan hjemme ifjor. ble en stor suksess.. Bruker å bli det. Hadde 11 maskiner her engang. Ble bra liv. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg bor i et boligkompleks, der det er et slags felleshus som jeg bruker å arrangere LAN i! Det er skikkelig artig, og vi var på forige LAN'et 12 stk! Huset er på 3 etasjer, og i øverste etasje sitter de 6 som har vært med siden første LAN, i midtetasjen sitter "nybegynnerene", også kalt nederlaget(internhumor). Jeg synes det er skikkelig artig med hjemme LAN, alle kjenner alle, og du kan stole på alle sammen! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Dra på TG og last ned så mye **** du finner. Kom deg hjem og ha et kjellerLan sammen med venner og del alt det **** du lasta ned på TG og fortell historier og ting du opplevde på TG. Alltids litt gøy det å. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) I dag skal jeg på et privat LAN. http://trubadur.trheim.net Endret 29. desember 2004 av razh0r Lenke til kommentar
munky Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) det er så evig mye bedre stemning i hjemme lan.jeg syns det er fetere og ville heller valgt det Det som er koselig er sånne lokale, småstore lan. Der så å si alle bekjente er :---------------------------D Endret 29. desember 2004 av munky Lenke til kommentar
munky Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Sattan som jeg knøda med innlegga da! Endret 29. desember 2004 av munky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå