Torjus Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vurdrer faktisk å invitere alle vennene mine og arrangere dataparty i kjellen istedetfor å dra på TG eller OL... Pga på TG og OL så er det bare trøbbel med internett og nettverk hele tiden - Det er sykt langt fra meg til TG/OL Mange andre som bare skal ha dataparty hjemme istedetfor? (Kanskje jeg kommer på TG hvis jeg får med meg kameratene ) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 TG er en opplevelse. Det er noe man bare må oppleve. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 det er så evig mye bedre stemning i hjemme lan. jeg syns det er fetere og ville heller valgt det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 det er så evig mye bedre stemning i hjemme lan.jeg syns det er fetere og ville heller valgt det Enig med FatFuck, det er så sykt moro med hjemme lan... Ikke så mye bråk, man kan få mat på noen sekuner (gratis) Nettverk og internett er 1000x mer stabilt bare venner osvosv Er enig i det Plomma2 sier at det er en opplevelse, det er det nok sikkert, men det å være med venner og linke er mye gøyere synes jeg Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hjemme lan er kjempe artige, men jeg er litt lei av de og vurerer et stor LAN, har aldri vært på et skikkelig stort et før;) hehe:P Men blir verken OL eller TG i år, skolerevy:D Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 TG er noe helt annet da, dessuten er kjeller-lan du kan arrangere hver helg hvis du har lyst Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 sant det. du kunne gått på TG og arrangert kjeller lan helgen etterpå. men hvis jeg fikk valget mellom TG og kjellerlan med bare kompiser hadde jeg valgt kjellerlan. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg ville valgt kjellerlan hvis jeg hadde nok kompiser som har pc og som vil, selv om jeg gjør det uansett med den ene jeg har. Håper jeg får råd til TG. Må nesten! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg hadde lan hjemme ifjor. ble en stor suksess.. Lenke til kommentar
TinY Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Er vel for seint å bestille billett til TG nå uansett though. så da er det OL eller kjellerlan, ville gått for lan i kjellern Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 har hatt ganske mange hjemme lan i det siste ass. var på ett for 2 uker siden, et uka før det igjen og et to uker før det igjen. det er digg med hjemmelan, men det diggeste er å ta en pause i spillinga klokka 5 om natta og gå ut sammen med en kompis og ta en iskald pils og en sigg og så gå inn å spille igjen. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eller boblebad med 39 varmegrader! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hjemmelan kan du ha 360 dager i året, TG kan du bare ha 5 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 sant nok. jeg ville nok heller utsatt kjellerlanet en helg og dratt på TG Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har du ikke vært på TG før, så burde du heller dra dit for å si det sånn.. Opplevelsen i seg selv er utrolig Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hva slags kjeller..? en mugen kald mur kjeller? annbefaler TG men vedder på at du ikke får lov siden du heller vil ha kjeller LAN enn TG.. :!: Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hjemme LAN det er best, heller det enn TG, lei ei skikkelig 10mbit linje elkns, koster ikke så mye for en helg.. og så er det jo fullt party Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skjønner ikke helt hvorfor du skal arrangere akkurat på samme tidspuntk. Har du billetter til TG egentlig? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Skjønner ikke helt hvorfor du skal arrangere akkurat på samme tidspuntk. Har du billetter til TG egentlig? Kan kjøpe nå hvis jeg vil Lenke til kommentar
Con Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Skjønner ikke helt hvorfor du skal arrangere akkurat på samme tidspuntk. Har du billetter til TG egentlig? Kan kjøpe nå hvis jeg vil Hvor da?????? Vil ha!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå