Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Hvor får jeg det jeg trenger ? Jeg skal bygge selve kabinettet selv. I plexi , hadde vært drit tøfft tror jeg. Når jeg tenker over dette skal dette ligge i Work Log kategorien... Endret 23. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Hvordan ser et eksternt kabinett ut i forhold til et internt? Edit: sorry, så ikke at dette lå i lagringsmedier, da er det sikkert harddiskkabinett det er snakk om. Så jeg klarte å få meg selv til å se dum ut isteden for deg Endret 23. desember 2004 av apollox Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 du kjøper en ekstern harddisk cover,,som det er meningen at du skal putte inni din egen harddisk i så river du ut delene og putter dem i din ferdigyggde plexi Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 det var liksom det som ikke var meninga . jeg vill liksom bruke max. 300 kr på Det som er inmaten av et ferdig kabinett helst ikke så masse engang Apollox : ja det er et HD kabinett Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 300 du må ha en del deler, omformer- strøm system. ut fra en ekstern harddisk skal det ikke gå ide men Sata,usb eller firewire. og strømmen skal vel ikke være en 4 pin kontakt? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 300 er vell en grei pris med jeg har sett mange ferdige kabinetter til 400-500kr så de få delene som er inne i kan ikke koste så masse ? Skal ha USB2 ut ja skal ikke ha 4 pins drev , men et adapter ja Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15284083 Så mangler du bare delene til selve boxen.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300687&cks=SER Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Hadde tengt meg Sata men den fra komplett er det strøm via USB porten ? kan en ide kontakt mota strøm uten og bruke 4pins drevet ? Hadde jeg ikke trodd ? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 kan en ide kontakt mota strøm uten og bruke 4pins drevet ? Hadde jeg ikke trodd ? er jo bare + og - og jord x2 i en 4 pin. DREV Pin1 er +12v gul pin2 er jord sort Pin3 er jord sort Pin4 er +5v rød S-ata Pin1 er +12v gul Pin2 er jord sort Pin3 er +5v rød Pin4 er jord sort Pin5 er +3,3v orange Så ,ja Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 sant sant , men vill ha det som det er inne i Ice box osv Der har du et krets kort som alt blir omformet på ... hadde likt og fått tak i det sånnt LØST... gidder ikke kjøpe Icebox for og rive ut innmaten da kan jeg like gjerne ha det sånn som det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå