kyrsjo Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har et WLAN-kort, som for tiden står på "kople til første og beste nett". Ja jeg er lat... Nei jeg er den eneste i nabolaget med WLAN. Men noen som vet om en god GUI for det? vet FC3 har noe greier (network manager?) men jeg sitter på fc2, og har ingen øyeblikkelige planer om å oppgradere... Hadde vært veldig greit med en tray-dings som gjorde det lett å kople til nettverk og sette opp ad-hoc forbindelser, samt WEP-nøkler etc. Lenke til kommentar
Psy Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Første jeg kommer på er kwifimanager (eller noe lignende) som er i en av kde pakkene (antageligvis extras eller networking), men er ikke sikker på om det gjør alt det du vil. Ligger i systray gjør det ivertfall. :-) Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har jo laget en jeg Ikke det at den er så god, men den fungerer nå sånn delvis.. Får vel se å legge ut siste versjon, tar det litt seinere i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå