Gå til innhold

PS2 Pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

elkjøp selger den for 2500 kroner tror jeg, men det er uten spill. jeg kjøpte nettopp min ps2 også, de to første spillene du kjøper må være gta3 og metal gear solid 2 som er de to beste spillene jeg har spilt ever. kan anbefale titalls konge ps1 og ps2 spill jeg ønsker meg også.

Lenke til kommentar

La nå gutten kjøpe seg PS2 da. Hvis det er det han har lyst på så burde han kjøpe det. Det er ikke alle som er interesert i de nye konsollene, og PS2 har jo plenty med morro å by på.

Så ikke gjør dette om til en av ALT for mange "hvilken konsoll er best" tråd. Gi helle gutten tips om hvor han faktisk kan få en PS2 billig

Lenke til kommentar

Som skrevet er det mange som kvitter seg med den på QXL.no og kanskje andre steder, men du burde vente syns jeg.

Tror ikke det er altfor lenge til den blir satt ned i pris pga XBox og GameCube er kommet og er tydeligvis billigere.

GT3 og Tekken spille og kanskje FF spillene er det som gjør PS2 attraktivt, ingen andre spill kan måle seg med dem i deres kategori.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-06 09:25, antiloop skrev:

Hvorfor kjøpe PS2, den er jo gammel og dyr! ca 2500,-

Du kan jo få en X-box til under 2 lapper som har mye bedre specs !!

smak og behag! grafikken på ps2 er bra, grafikken på xbox bedre. om en digger grafikk så kjøper en xbox, om en digger spillene som er til ps2 så kjøper en ps2 - enkelt og greit. hvilken konsoll som er best kommer ann på smaken og IKKE hardwaren!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-07 16:26, Rune S skrev:

Hei PS2 er billigst på elkjøp, men du må IKKE kjøpe den! Xbox er mye bedre og 500kr billigere så kjøp en xbox i stedet (det skal jeg).

Hilsen Rune

Han har jo sagt at han ikke vil ha noe annet enn PS2 jo... :smile:

Da er det ikke no vitsi å prøve å tvinge på han noe annet heller. Hvorvidt det er lurt eller dumt kan diskuteres i en av altfor mange poster rundt det.

Lenke til kommentar

Til de som fraråder et kjøp av PS2: Slutt og prøv å presse deres synspunkter på andre. PS2 er et flott system med mange geniale titler. Til nå slår den både Xbox og Gamecube på dette punktet. Kjøp en PS2 du, og kos deg med den.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...