Uderzo Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg har problemer med "The battle for middle-earth". Jeg finner han jeg skal spille med i lobbyen, men han finner ikke meg. Hvis han lager et game får jeg bare "connection timeout" hvis jeg prøver å joine. Hvis jeg lager et game dukker det ikke opp hos han. Brannmurene som vi bruker har åpnet tilgang til spillet, så det skulle ikke være noe problem. Så hva kan det være ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har samme problemet. Jeg får ikke hostet i Battle for Middle Earth. Jeg sitter på trådløs linje delt med noen andre. Men portene er åpne. Sjekk at IP'n din ikke er 192.168.1.11 eller noe. For det funker dårlig. Jeg er ikke noe nettversks-administrator ... men det er mange andre som har problemer med å hoste BFME også, og de får ellers hostet i HL2 f.eks. Aner ikke hva grunnen er. Lenke til kommentar
proove Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Når dene ene finner den andre og ikke ommvent har dere et ip problem, sjekk tråd. Pass på at begge har samme oppdateringene. .. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=352362&hl= Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hadde det bare vært så enkelt. Men for min del gjelder det kun dette spillet. Etter å ha googlet litt, fant jeg ut at det er veldig mange med samme problem. Ingen har kommet med en løsning enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå