oathunder Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Skal kjøpe nytt HK hvilket er best? Skal kjøres med AMD-XP1600 DDR-ram: (hvilken ram er best til OC) Raid: Har to IBM GXP60 40Gb. Grafikk: Har Asus GF2 GTS deluxe Lyd: Har Aztech-pci288 Kabinett: Har Chieftec dragon M/Chieftec340W-PSU(vurderer å bytte psu-en til Enermax 350W). Jeg har vurdert Abit KG7-raid....Hvilket chipset er raskest av AMD761 vs VIA KT266A. Dersom jeg kjøper et KG7-raid, kan jeg da sette hardiskene mine rett over uten at jeg må slette dem/sette opp nytt raid (de står nå på et Abit KT7a-raid i raid0) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 KT266A er suverent bedre en AMD760(761). hører du vil overklokke. da ville jeg gått for EPoX sitt kort. det kortet har da ikke RAID. du har altså valget å kjøpe en RAID controller separat, kjøpe EPoX sitt K7A+, som er AMD760 med RAID. hvis du ikke vil ha EPoX så syns jeg MSI er bra, og de har jo raid. DDR-RAM til overklokking vil jeg anbefale (2x?)256MB cas2 orginal uten ecc/reg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå