oyvindg Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Xp finner ikke min 250gb disk fra wd no lenger. Hva kan jeg gjøre med det? Vil gjerne bevare de data som finnes der Det begynte egentlig med at den datt ut imens maskina stod på, og det hjalp med en restart, men nå finner jeg den ikke lenger:( Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dårlig kontakt \ Sata ledningen eller strøm kontakten ? prøv og bytte det med eventuelle andre sata disker du har Lenke til kommentar
oyvindg Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Dårlig kontakt \ Sata ledningen eller strøm kontakten ? prøv og bytte det med eventuelle andre sata disker du har Prøvd alt sånt..., saken er den at bios finner disken, men ikke xp.. Både disk og maskin er en mnd gammelt ca..., så disken skulle vel være iorden oxo.. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Dårlig kontakt \ Sata ledningen eller strøm kontakten ? prøv og bytte det med eventuelle andre sata disker du har Prøvd alt sånt..., saken er den at bios finner disken, men ikke xp.. Både disk og maskin er en mnd gammelt ca..., så disken skulle vel være iorden oxo.. Har du prøvd å lage en Partition magic oppstart diskett, og se om den finner den der Lenke til kommentar
UAM Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kanskje driveren av en eller annen grunn ikke blir lastet. Prøv å installer på nytt. Lenke til kommentar
oyvindg Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Kanskje driveren av en eller annen grunn ikke blir lastet. Prøv å installer på nytt. Hvilken driver da? Lenke til kommentar
lamer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Driveren som fulgte med HK'et ditt (S-ATA/RAId). Har du ikke dem, finner du dem på produsenten av HK'et ditt sine nettsider... Lenke til kommentar
oyvindg Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Dårlig kontakt \ Sata ledningen eller strøm kontakten ? prøv og bytte det med eventuelle andre sata disker du har Prøvd alt sånt..., saken er den at bios finner disken, men ikke xp.. Både disk og maskin er en mnd gammelt ca..., så disken skulle vel være iorden oxo.. Har du prøvd å lage en Partition magic oppstart diskett, og se om den finner den der Det ble gjort... å da fant jeg crc feil på den ene partisjonen. Partisjonen ble formatert, og nå er alt oppe å går igjen:) GOD JUL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå