Gå til innhold

Akam.no: Tilbakemeldinger på bilder - bort fra førstesiden

Anbefalte innlegg

Finnes det noe funksjonalitet for å fjerne bildekritikker fra "siste forummeldinger" på forsiden? Evt er dette vurdert? Bortimot halvparten av meldingene på forsiden er fra brukere som ønsker bildekritikk på helt ordinære bilder. Brukere har gjerne funnet ut at det er noe som heter lang lukkertid som gir spennende effekter om kvelden.

Er klar over at akamera synes å være et forum for "mannen i gata" og kanskje har spesialisert seg noe mer mot allmenne brukere enn f.eks. digit.no som har en mer profesjonell profil. Er likevel redd forumet til akamera er i ferd med å utvikle seg mot forumkvaliteten til amotor. Er dette en ønsket utvikling?

Endret av Skikongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanske det er på tide å skille ut "Visuell kreativitet", "Bildekritikk" og "Videokritikk" i eget toppforum på samme måte som de andre: Hardware |Overklokking |Spill |Mobil og PDA |Programmering |Programvare |Amac |Digitale bilder, foto og video |Bil og motor |Off topic |Lyd & Bilde |

Hva dette forumet evnt. skulle hete har jeg ikke peil på akkurat nå, men synes disse underforumene genererer mye poster og det jeg vil kalle støy i forumet "Digitale bilder, foto og video".

Lenke til kommentar

forumbasert bildekritikk er vel litt vanskelig å begrense/kontrollere på samme måte som kontrollen på feks foto.no.

Det er en del hverdagslie bilder her men akkurat dette har ikke plaget meg ihvertfall, men det som jeg mener er "irriterende" er at enkelte legger ut mellom 5-15 bilder og ønsker kritikk på alle, det synes jeg blir litt storforlangende.

Max 2 bilder pr post synes jeg, mens ett bilde er å anbefale.

det samme gjelder oppløsning, jeg har 2mbits linje men når jeg må sitte å vente på at bilde på 3000*2000 punkter lastes ned så lukker jeg heller vinduet og leser vg.no.

Litt strengere regler samt en egen streng bildekritikkmoderator kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...