Edstro Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Opera var ikke noe for meg det gjekk seint og laste sider og der var altfor mye options! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Som sakt eg kommer inn på tele 2 sinne sider med firefox! Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Opera var ikke noe for meg det gjekk seint og laste sider og der var altfor mye options! Enig !! prøvet Firefox nå ,super nettleser. ingen sider jeg har hatt trøbbel med enda. Jeg bytter garantert!! Endret 23. desember 2004 av War Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg bare må oppklare en ting; IE laster IKKE sider fortere enn FF. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg bare må oppklare en ting; IE laster IKKE sider fortere enn FF. Men fortere enn opera derimot Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Som sakt eg kommer inn på tele 2 sinne sider med firefox! Alle kommer inn på tele2.no, men kom du inn på nettbutikken? Tror ikke det.. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg bare må oppklare en ting; IE laster IKKE sider fortere enn FF. Men fortere enn opera derimot dét har mest med tabbed browsing å gjøre. har du mange tab'er åpne i opera så sier det seg selv at det vil gå tregt. men likevel er det utrolig mye hendigere med tabbed browsing enn drøssvis av åpne vinduer...! og ja, det finnes plugins for å få tilsvarende funksjonalitet i firefox som i opera. en annen ting er at opera laster sider på en langt smartere måte enn ie, med opera kan du begynne å lese artikkeler uten problemer mens browseren laster bilder og slikt. det er en stor fordel, ihvertfall hvis man sitter med treg forbindelse. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Last ned Opera 7.6 Preview 4 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Såvidt jeg vet er tabs i Firefox ikke en plugin, jeg hadde tabs fra dag en! Genialt! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hehe, du har åpenbart ikke testet opera! jeg har, og kan bekrefte at firefox rett og slett er den beste nettleseren som jeg har prøvd til nå! og du mener også at ie er bedre enn opera? si meg, hvilken versjon av opera testet du? kan umulig ha vært 7.54 eller 7.6. Opera har uansett vært overlegen IE siden v3. Sikkert før det og, men det var da jeg byttet i hvertfall Firefox er helt grei Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Last ned Opera 7.6 Preview 4 nei. som jeg nevnte tidligere i dag i denne tråden; last ned opera 8 beta. denne tilsvarer opera 7.6 preview 4. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Som sakt eg kommer inn på tele 2 sinne sider med firefox! Alle kommer inn på tele2.no, men kom du inn på nettbutikken? Tror ikke det.. Eg kommer ikke inn på tele 2 sin nettbutikk. Du hadde rett. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Er synes nå at firefox er en kjempe nettleser. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Som utvikler synes jeg IE er best. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 trykk på scrolljulet på en link i firefox... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 trykk på scrolljulet på en link i firefox... Genialt! Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har akkurat lastet ned FF, men kom jo plutselig på at der mangler du Mouse Gestures som det er i Opera og de har jeg ikke mulighet til å klare meg uten. Bruker dem overalt, også der de ikke fungerer som f.eks åpne mapper på skrivebordet og på IE på skolen. Blir meget avhengi av dem! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Noe av det eg synes er kult med firefox er at du kan legge til bokemerker i den tool folderen også blir det en slags snarvei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ingen som legger merke til at flere versjoner av Opera er ustabile? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har akkurat lastet ned FF, men kom jo plutselig på at der mangler du Mouse Gestures som det er i Opera og de har jeg ikke mulighet til å klare meg uten. Bruker dem overalt, også der de ikke fungerer som f.eks åpne mapper på skrivebordet og på IE på skolen. Blir meget avhengi av dem! Last ned mouse gestures her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå