Knopfix Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Noen som kan forklare forskjellen på nforce3 og 4. I hvilke tilfeller burde jeg kjøpe 4 istdet for 3? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 jeg har akkurat kjøpt meg et nforce3 system. jeg fant ut at jeg ikke får bruke for pci-e og sli på lenge, derfor gadd jeg ikke vente på det. Lenke til kommentar
-Sarion- Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) nForce4 støtter PCI-Express og S-ATA2, mens nForce3 bare støtter AGP og S-ATA. Ellers er de ganske like... Edit: Skal du kjøpe ny PC idag, så anbefaler jeg deg å gå for nForce4. Endret 22. desember 2004 av -Sarion- Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Det må da være veldig lurt å ha pci-e hvis man skal ha hovedkortet i 2-3 år? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det må da være veldig lurt å ha pci-e hvis man skal ha hovedkortet i 2-3 år? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå