Cyrano Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har store problemer med mitt 9800 pro kort i cs 1.6. jeg får mye fps drop. faktisk så har jeg mindre fps drop med mitt gammle geforce 2 mx 400. har blitt litt bedre med 4.12 drivern så jeg anbefaler Nvidia kort, i cs s så spiller det ikke noe rolle egentlig. Endret 23. desember 2004 av Cyrano Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 så det beste valget vil være et 6600GT eller et 6800LE, da har du et kort som holder lenge ! Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som vet hva som er det beste skjemkortet spillet til Counter-Strike ? Har lurt litt på det selv.. Og da mener jeg uansett pris, hvilket er best? Noen som har lest noen tester eller no? Er f.eks 6800 Ultra bedre enn G 4 TI? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg har hatt problemer med å dra cs 1.6 glatt med et 9600xt bl.a, men det var grunnet for dårlig cpu (amd athlon xp2400+). Så det viser jo hvor dårlig ati egentlig er på openGL spill... Så du mener cpuen var for dårlig fordi du hadde Ati skjermkort? Eneste problemet jeg har hatt med Ati og cs 1.6 er at driverne kan klusse det til. Men hvis du kjører omegadrivere med gamle OpenGL drivere går det unna som smør på stekepanne Er jo også ganske teit å sammenligne hvilket skjermkort som er "best" til CS, når omtrent alle kortene som selges i dag klarer langt over 100fps. Ser ikke helt poenget med å bruke penger på et kort som kan dra 450fps i CS Endret 23. desember 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som vet hva som er det beste skjemkortet spillet til Counter-Strike ? Har lurt litt på det selv.. Og da mener jeg uansett pris, hvilket er best? Noen som har lest noen tester eller no? Er f.eks 6800 Ultra bedre enn G 4 TI? ehh!!! JA!!!!!! Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som vet hva som er det beste skjemkortet spillet til Counter-Strike ? Har lurt litt på det selv.. Og da mener jeg uansett pris, hvilket er best? Noen som har lest noen tester eller no? Er f.eks 6800 Ultra bedre enn G 4 TI? ehh!!! JA!!!!!! mener i CS bare så det er sagt... Tja, visste egentlig det, men noen som vet hvilket som har den ene "fps" mer enn det andre Ikke at det betyr noe... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Testet CS på laptop med radeon 7500 mobility. Hadde 100fps så lenge det var under 4 folk på skjermen. Fikk endel drop ved smoke. Gamle radeon 8500LE 64 MB på min stasjonære (har skiftet ut nå). Hadde stort sett 100 fps uansett. Man kan bruke under 1000 kr og allikevel kunne spille cs, men du vil nok angre hvis du plutselig finner et nytt spill du vil prøve. Lenke til kommentar
slez Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjørte cs 1.6 glatt med mitt gamle ti4800 så det trenger ikke værre for 1.6 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som vet hva som er det beste skjemkortet spillet til Counter-Strike ? Har lurt litt på det selv.. Og da mener jeg uansett pris, hvilket er best? Noen som har lest noen tester eller no? Er f.eks 6800 Ultra bedre enn G 4 TI? ehh!!! JA!!!!!! mener i CS bare så det er sagt... Tja, visste egentlig det, men noen som vet hvilket som har den ene "fps" mer enn det andre Ikke at det betyr noe... å da så :!: i cs er det akkurat det samme, alt i geforce 4 serien kjører cs flytende så du trenger ikke no bedre til cs Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hvis det er vanlig cs kan du bare kjøpe et geforce 4 kort Han spør jo ikke hva som er "greit" til cs, han spør om hva som er best. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 han merker ikke forskjell uansett. men skal du ha det beste så tror jeg det ville funka brukbart med to geforce 6800 ultra i SLI. tror nok det ville vert det beste Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hehe med mitt 9600se kort så gikk jeg ganske stabilt på 90\100fps. litt dropp i smoke.... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 med mitt fx 5900xt slipper jeg det. den kjører av en eller annen grunn på rundt 93-94 uansett. hverken mer eller mindre Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 så det beste valget vil være et 6600GT eller et 6800LE, da har du et kort som holder lenge ! ja. og da har du et kort som holder til litt andre spill en bare cs 1,6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå