Aalton Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Norek: Er kun bedrifter som kan handle fra dem, men de leverer kjapt og er veldig hyggelige over telefonen, dog kun bestilt en gang fra dem og de er kun noen kroner billigere enn komplett (8-10 kr...) ok... bedrifter sier du? Hmm kan man bestille hvis man har et ogrganisasjon nummer? Lenke til kommentar
laschi Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Digital impuls. Både nettbutikk og vanlig butikk. Meget god service og kompetanse på selgere og kundeservicemedarbeidere. Tar alltid telefonen og er kjappe med mail og utsendelse av varer. En nettbutikk/vanlig butikk man kan stole 100% på. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Norek: Er kun bedrifter som kan handle fra dem, men de leverer kjapt og er veldig hyggelige over telefonen, dog kun bestilt en gang fra dem og de er kun noen kroner billigere enn komplett (8-10 kr...) ok... bedrifter sier du? Hmm kan man bestille hvis man har et ogrganisasjon nummer? Stemmer det Selv bestiller jeg derfra som bare det, og har aldri hatt noe trøbbel! Eneste jeg ikke liker med norek er at det er noen bugs i handlekurven, men det er bare småtteri... Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Som mange andre har svart før meg, kjøper jeg mest hos Netshop og Komplett. Har aldri vært misfornøyd med noen av butikkene jeg har kjøpt fra, selv ikke ITbutikken (Danmark), eller Databutikken (Sverige), som kanskje har et litt rufsete rykte når det gjelder service. Netthandel er rett og slett den billigste og beste måten å handle på synes jeg Lenke til kommentar
FlinT Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ser det ikke er mange som handler hos Articom! De er stort sett billigere enn Komplett.no og alle de andre utenom pcutstyr da.. men eg vil ABSOLUTT anbefale Articom, de svare på alle mail! knallservice! Og nå har jeg vert på ventelista på et sånt XFX 6800GT kort i 2 uker, på det grunnlaget fikk eg GRATIS FRAKT! 150,- spart der.. så alle mann Articom Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Ser det ikke er mange som handler hos Articom! De er stort sett billigere enn Komplett.no og alle de andre utenom pcutstyr da.. men eg vil ABSOLUTT anbefale Articom, de svare på alle mail! knallservice! Og nå har jeg vert på ventelista på et sånt XFX 6800GT kort i 2 uker, på det grunnlaget fikk eg GRATIS FRAKT! 150,- spart der.. så alle mann Articom hmm.. har ikke hørt så mye om articom, men skal gå for dine ord... Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Pcutstyr ( bra kundeservice - kan hente varene på deres lager - billig ) Netshop ( vist ikke pcutstyr har varen kjøper jeg den her ) vist ingen av dem har varen bruker jeg bare prisguiden Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Som oftest der det er billigst, sålenge det er en av de "gode og kjente" butikkene. Men min favoritt er helt klart Netshop. Begrunnelse: 1. Som oftest blant de billigste. 2. Raskeste levering. Har aldri opplved noe så raskt faktisk, og jeg har bestilt fra mange forskjellige butikker i min tid.. Sist gang bestilte jeg ram torsdag formiddag mens jeg var på jobb, og varen/henteslippen kom på lørdag! Jeg hadde ikke overveid tanken at den skulle komme så raskt, så jeg merket det ikke før klokken allerede var blitt 15... Hadde tenkt at varen kanskje ankom omlastingsterminalen i Bergen på lørdagen, men siden de alltid bruker en dag på å få den videre til mitt lokale postkontor, trodde jeg den ville være der på mandag. Men neida. 3. De har OCZ produkter! 4. Knallbra kundeservice. 5. Man får med drops i pakken. Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei. For dei som bur i Bergensområdet er Flexi-Data eit vannvittig godt alternativ. Kanon service og du sparar fraktpengar.... Må faktisk inn å henta noko no.... Elles likar eg Komplett, Netshop og MPX Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ...5. Man får med drops i pakken. Eller Hval-sjokolade! Helt enig i at Netshop er bra Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ...5. Man får med drops i pakken. Eller Hval-sjokolade! Helt enig i at Netshop er bra Netshop er lure... De sørger for at deres kunder kommer tilbake pga. en sjokolade, det hadde jeg gjort.. er godt kundetriks. Lenke til kommentar
staf Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Jeg har brukt Komplett (aldri problemer) mye, men nå handler jeg for det meste på Netshop (konge på service og levering) andre butikker som er helt greie er : Databutikken, pcutstyr, mpx og microplex En plass jeg vet å styre meg unna er psdata pga har hatt problem ved 2 av 3 bestillinger derfra og har kompiser som har slitt med de. Endret 19. januar 2005 av staf Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg har brukt Komplett (aldri problemer) mye, men nå handler jeg for det meste på Netshop (konge på service og levering) andre butikker som er helt greie er : Databutikken, pcutstyr, mpx og microplex En plass jeg vet å styre meg unna er psdata pga har hatt problem ved 2 av 3 bestillinger derfra og har kompiser som har slitt med de. Da må du ha vært spesielt uheldig,har vel handlet for 100000 av Ps Data uten problemer.Og som med de fleste webshopper lønner det seg å ringe hvis du har problemer. Ellers har Mpx,Netshop og Komplett bra service. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 En plass jeg vet å styre meg unna er psdata pga har hatt problem ved 2 av 3 bestillinger derfra og har kompiser som har slitt med de. Da må du ha vært spesielt uheldig,har vel handlet for 100000 av Ps Data uten problemer.Og som med de fleste webshopper lønner det seg å ringe hvis du har problemer. Ellers har Mpx,Netshop og Komplett bra service. Jeg og min bror har vel handlet små ting til litt DIV og har nå handlet for 120 000 kr der.. og har aldri hatt problemer... Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sukk, i går fikk jeg feil tastatur av Databutikken.. de sendte meg et Keytronic KT1000 istedet for KT2001. Håper inderlig de betaler portoen når jeg skal bytte, ellers blir det et dyrt tastatur.. De er faktisk den eneste webshoppen som selger vanlig KT2001. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det er dårlig av Databutikken og gjøre dette, Hva skjer? Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det er dårlig av Databutikken og gjøre dette, Hva skjer? Fikk bare en helt vanlig retur-mail av dem, ingenting spesifikt skrevet angående min retur.. Ender jeg opp med å betale portoen selv, skal jeg i hvertfall ikke handle hos dem mer. Blir nokså dyrt for et stakkars tastatur til 250kr. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kjøper varene mine stort sett hos Netshop og Komplett, men sjekker alltid prisguiden og ukens tilbud hos alle sjappene. Har av erfaring lært at jeg kan spare mange 100 lapper på å følge litt med. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Handlet for ganske mye kronasjer før og da lærte jeg at det er veldig mye viktigere med god service en å spare noen hundrelapper. Har prøvd de fleste nettbutikker, men nå er det bare en for meg. Og når jeg attpåtil bor så nærme at jeg kan hente varer der så er det bare en ting å si, GO NETSHOP Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det er dårlig av Databutikken og gjøre dette, Hva skjer? Fikk bare en helt vanlig retur-mail av dem, ingenting spesifikt skrevet angående min retur.. Ender jeg opp med å betale portoen selv, skal jeg i hvertfall ikke handle hos dem mer. Blir nokså dyrt for et stakkars tastatur til 250kr. Databutikken er ikke og anbefalle tydligvis.... iallefall ikke hvis det er sik at du betaler returen selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå