joho83 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Når det gjelder prosent sats, så starter jo alle på hundre, så trekker man fra etter hvert som erfaringene kommer. Akkurat som en elev starter med toppkarakter i alle fag. Har ikke downs da :!: Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Når det gjelder prosent sats, så starter jo alle på hundre, så trekker man fra etter hvert som erfaringene kommer. Akkurat som en elev starter med toppkarakter i alle fag. Har ikke downs da :!: Downs...? Flexi-Data (ingen porto, kan hente sakene selv). Microplex (de har mye gøy som er vanskelig å finne andre steder). Ellers velger jeg det billigste alternativet, forutsatt at det er en butikk jeg har hørt om før og vet litt om, og at jeg ikke har hørt for mye negativt om den. Edit: Quote. Endret 23. desember 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Downs er så klart en forkortelse for Downs syndrom! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja, nettopp. Jeg ser ikke sammenhengen mellom Down's syndrom og det at alle elever begynner med toppkarakterer. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) He he, du gjør nok ikke det... "Når det gjelder prosent sats, så starter jo alle på hundre, så trekker man fra etter hvert som erfaringene kommer." Skulle tro du var lærer og skulle forklare for en førsteklassing. Må jo ha downs for ikke å skjønne det der Endret 23. desember 2004 av joho83 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ja, da falt alle bitene på plass. Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hvis alle var mere pris beviste så hadde konkuransen blitt enda bedre(er bra men kunne blitt bedre).. Liksom selv om du er fornøyd med feks MPX, så har de fleste andre webshops også bra service, pris er VIKTIG! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Når man går inn på komplett.no eller hvilken som helst annen side.. så er det altid det føste som du ser etter PRIS.. det er alfa omega når man skal handle i fra nettet! Ta f.eks meg hver gang jeg skal ha noe så er det PRIS deretter kvalitet... Jeg sjekker altid ut og lester tester av det jeg skal kjøpe og søker i prisguiden til HW.no etter den billigste butikken... MEN det er også frakt det er manhge som ikke tenker over at det er frakt på den varen de kjøper slik at de får et lite slag i ansiktet når de får hente lappen... NOEN webshopper har det slik at hvist du kjøper via Kredit kort er det gratis frakt... jeg har selv aldri gjort dette, men det er en svært pålitelig måte og handle på + at du sparer penger på frakten som gjerne er på 200 kr.... Ta komplett som er en god gammel webshop og har et godt rykte på seg, Hos de er det det Kunden som er alfa, omega... de ønsker og gi oss den beste prisen mulig og gi deg og meg en knakende god service.. (no offense til dere andre webshopper) komplett er kjent av de fleste som handler her på forumet og det er ikke et vondt ord og oppdrive av de... Servicene dems er unna gjort kjapt og på en grei måte.... Kunde behandling er de svært gode på, men Netshop.no er den beste kundebehandleren jeg har noen gang vært borti.... Jeg hatr aldri opplevd at noen ikke har fått varene de har bestilt eller at de vert ødlagte... hvis så er det bare og ta kontakt med Komplett på mail eller via tlf og de orner dette så kjapt som mulig... det er det jeg leter etter hos en webshop... Så lenge de prioriterer oss foran alt annet og har gode priser og er godt kjente og har et øangt rykte på seg som komplett.no eller netshop.no, psdata.no, databutiken.com.... osv, så vil de gi deg en service og pris du kan benytte deg av helt til du har fått varene.... Komplett er gode på retur og varene man bestiller som demo eller brukt (kun fra dems side ved og merke) så bytter de gjærne inn varen og sender deg en ny... hvis de ikke har den varen du byttet inn pga. en feil, ødlagt osv.... så får du en lignende eller bdre vare i retur... Dette er hva man skal lete etter hos en webshop: - Godt rykte og at de er velkjente - God service ring gjærne og prat med dem... - Hyggelige kundebehandlere som ikke krangler med deg.... - Gode og prisgunstige varer - Kjapp leveringstid - God oppfølging (om varen er ute av lager og når den komnmer inn igjen og slik) - Retur garanti.... (ver sikker på at butikken tar tilbake en skadet eller en vare som det er en feil på) - Ryddig side er viktig når man leter etter varene sine.... Har dere mer så kom med det..... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Når det gjelder andre ting slik som bøker og slikt: www.amazon.com eller www.amazon.co.uk litt avhengig av dollar og pundprisen når jeg skal kjøpe. Jeg har mange gode erfaringer fra å bruke dem. Til Hardware mest disse to, men andre også hvis jeg føler meg trygg på en annen butikk: netshop.no komplett.no Endret 18. februar 2005 av pertm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Er det ingen som har erfaring om HW's egen webshop? Har aldri handlet der, men det skal vist være bilig... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) har hw en egen webshop? de har jo det... grunnleggeren av hw.no har en webshop.. vil på en måte si at denne er en del av hw.... Edit: Han er er sjefen til alle på hw.... Endret 7. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 har hw en egen webshop? de har jo det... grunnleggeren av hw.no har en webshop.. vil på en måte si at denne er en del av hw.... Da lærte jeg noe nytt i dag også... Hvilken webshop dreier det seg om? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 har hw en egen webshop? de har jo det... grunnleggeren av hw.no har en webshop.. vil på en måte si at denne er en del av hw.... Da lærte jeg noe nytt i dag også... Hvilken webshop dreier det seg om? Webshop: http://www.Akam.no Han her... http://akam.no/vis_bruker_mal.php?brukerid=2 Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 handler der det er billigst, har handlet på PSdata og microplex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 har hw en egen webshop? de har jo det... grunnleggeren av hw.no har en webshop.. vil på en måte si at denne er en del av hw.... Da lærte jeg noe nytt i dag også... Hvilken webshop dreier det seg om? Webshop: http://www.Akam.no Han her... http://akam.no/vis_bruker_mal.php?brukerid=2 ehm... Det er vel ikke noen webshop da men... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ehm... Det er vel ikke noen webshop da men... Vel det er det på en måte... de har et bruktmarked og det vil på en måte bli dems webshop... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Eg handler på Komplett.no fordi eg har IKKE hatt problemer med dæm eller noen feil av noe slag på det eg har kjøpt De tar Visa som er den måten eg foretrekker å handle på. De er billige! Kanskje ikke billigst på alt eg skal ha, men når eg skal betale med visa kortet da foretrekker eg komplett. Har tidligere handlet på Psdata og Multicom. Men etter at eg handlet på Komplett for første gang i 2001 har eg holdt meg til dæm. Eg gidder ikke prøve noen nye plasser. Fordi det som regel er bare snakk om noen få kroner spart! Endret 7. januar 2005 av GuffenCom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Vel det er det på en måte... de har et bruktmarked og det vil på en måte bli dems webshop... Deg om det, men jeg tror ikke det var det trådstarter var ute etter. (Nei jeg skal ikke påstå at jeg VET hva trådstarter mente) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Vel det er det på en måte... de har et bruktmarked og det vil på en måte bli dems webshop... Deg om det, men jeg tror ikke det var det trådstarter var ute etter. (Nei jeg skal ikke påstå at jeg VET hva trådstarter mente) Vel så er det jeg som er det og da! Kom med deres erfaringer på godt og vondt.... Endret 7. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå