Gå til innhold

Webshop Erfaringer - Hvor handler du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett.no Første webshoppen jeg hørte om , siden har det vært ... hmm , bare 23 ordre ?

 

Det var lite kan sverge på at det er mere ... :p

men men det er 2500kr i frakt det :)

Har handlet masse bra der alt funker den dag i dag...

Takk komplett...

 

 

 

 

Microplex.no For de har så dyr frakt og jeg liker og betale den... Neida de har utvalget og oversiktlig side

Lenke til kommentar

Handler hos:

 

netshop

psdata

komplett

mpx*

 

microplex

3dfxcool

 

*har faktisk aldri handlet noe hos mpx, men dem er alltid et av alternativene jeg vurderer når jeg er på jakt etter noe.

 

Grunn:

Har fått inntrykk av at dem har god service. Og mine egne erfaringer med et par av dem sier det samme. Ellers har dem et bra utvalg, og er lave på pris.

 

edit: kan nevne at jeg kun bruker nettsjapper, ingen datasjapper her hvor jeg bor.

iallefall ikke noen som har et nevneverdig utvalg.

eks. Kompis som skulle ha ny psu, det eneste han fant lokalt var 400watt qtec. Noe han selvfølgelig ikke kjøpte.

Endret av PumpAction
Lenke til kommentar
Hva med en poll? eller finnes det?

Poll?

Spørrundersøkelse med grafer osv.

aha... annonsering? sån hellig post?

 

Glemte og nevne:

www.Multicom.no fordi de er som ogftest den billigste webshoppen i kavrtalet og har altid konkurangse dyktige priser.. og servicen er kankende god.. som mange har nevnt ved ulike tider.... de følger angrefristloven og holder altid en Avtale... dette er det jeg mener er bra..:)

Multicom :w00t:

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Har vært innom

 

Psdata

Komplett

Netshop

Mpx

 

Det har blitt handlet litt stort og endel smått. Har ingenting negativt å si om noen av dem. Har kun hatt en retursak og det var med Psdata og det forløp veldig ryddig og greit for seg.

 

Hvis jeg skal kjøpe meg ny pc e.l, vil jeg bestille denne på Netshop siden de er bra på pris, er raske til å levere og har veldig god service. Service er litt alfa og omega føler jeg, for meg iallefall.

 

Som sagt så har jeg ikke et vondt ord å si om noen av de andre heller.

Lenke til kommentar

Jeg har handlet på komplett til nå, men har nå bestilt en vare fra netshop pga. nesten utelukkende positive tilbakemeldinger her på forumet.

+ at når jeg sjekket saldoen min nå så så jeg at de hadde trukket 600kr, mens fakturaen var på 626kr. Ikke noe jeg blir rik på, men gir et utelukkende positivt inntrykk av de :thumbup:

 

 

:xmas:

Endret av ElNino
Lenke til kommentar

Jeg liker MPX...

 

Det går veldig raskt og det koster omtrent ingenting å få varene på døra :thumbup:

 

Det går veldig raskt og du har en god oversikt over hvor i kjøpsprossessen du er.

Det står listet opp hvilke produkter som er tilgjengelig og når de andre du har bestilt er ventet på lager.

 

Kjempefint system! :w00t:

Lenke til kommentar

Handler stort sett på Komplett og Microplex.

Men nå sist handla jeg på C:Shop.

Dette var pga pris, at de hadde varen på lager og at det var mulig å betale med kort. (Julepresang til bror)

At de i tillegg leverte kjapt var ikke noe minus.

Hva gjelder evt. service/retur går dette uansett via Infocare så på skjermer blir det egentlig det samme hvor man handler.

Lenke til kommentar

Komplett for det meste.

 

Microplex for de "spesielle" sakene :p

 

Psdata , netshop , it-butikken for de sakene de ikke har på komplett.

 

 

Har ikke hatt noen nevneverdige problemer med noen av dem. Greie priser, grei service, grei leveringstid.

 

Liker godt de sjokoladene til netshop og lakrisene til microplex som jeg får med bestillingene :love:

Lenke til kommentar

netshop pga lave priser, god leveringstid, og perfekt service.

mpx pga stort utvalg, greie priser, grei service, og god leveringstid.

 

Det er mine favoritter, men av og til blir jeg "tvunget" til å handle på komplett. PSdata var tidligere butikken jeg handlet på, men handler ikke der lenger av grunner jeg ikke skal gå inn på her.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Har handlet hos mest hos komplett, PSdata og databutikken. Databutikken har generelt vært billigst (særlig når de leverte uten frakt), men komplett og PSdata har også hatt lav pris og de har levert varene hurtigere. Komplett får stort pluss på utvalg. Jeg har også testet PCutstyr, ITbutikken og Netshop, men det er bare netshop som eventuelt blir anvendt på nytt.

Lenke til kommentar

Får vel hive meg på jeg og før jeg finner bingen...

 

Netshop

 

Grunn:

 

* Utrolig god service

* Knall support ved eventuelle problemer

* Rask levering

* Ingen problemer ved eventuelle returer osv

 

Har handlet for over 30.000 hos Netshop siden juli i år, og har ikke hatt noen problemer med de så langt. En retur av en PSU som ikke passet til kabinettet mitt gikk smertefritt.

 

Microplex:

 

Nisjeprodukter ingen andre har (c; Aldri hatt problemer med Microplex hverken ved bestilling eller evt. retur.

 

Netshop er ikke alltid billigst, men som oftest skiller det ikke mange kronene til andre forhandlere. Derfor velger jeg Netshop for den gode servicen jeg får.

Lenke til kommentar

Bruker mest komplett, men har og brukt psdata mykje.

Psdata er vanligvis litt kjappere med og sende ut varene.

Men det er ingen problem og vente 1dag ekstra på komplett :)

 

Har og gode erfaringer med komplett når det gjelder garanti/returer.(Ok , kunne kansje vert litt kjappere).

 

Har handla 1 gong frå netshop, ingen problemer der heller, garantien tok infocare seg av. Var kjappe dei :)

 

Microplex handler eg alt av kabinett og kjøling.

Topp service, ordner kjapt opp i tabber :thumbup:

Endret av PastaJensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...