thomassit0 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) komplett og netshop stortsett.. handla ny pc hos netshop nettopp, og har handla litt småting hos komplett siste året.. en ting som er rart er at jeg bestilte arctic silver med brevpakke som sending, og enda den ble sent som prioritert brevpost kom den på onsdag enda den ble send mandag.. like tregt som vanlig pakkepost det. bruker komplett og netshop fordi de er raske og billige.. (NetShop er vel billigst..) Endret 26. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har kjøpt datautstyr ved flere butikker og anledninger, men holder med mest til PCutstyr pga lavest pris og i mine tilfeller upåklagelig returservice.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har faktisk utelukkende handlet på Mpx.no. Fikk meget god service første gang jeg handlet der og har holdt meg der siden. Kjøpt et par Ram-brikker på it24.no, utlukkende pga av pris. Er varen betydelig billigere andre steder er jeg imidlertidig ikke låst Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Vel da har jeg jobbet og fikset 1 siden med en Gedigen update.. Hensikten med denne Updaten var Og samle alle de innraporterte butikkene og samle disse i første post. Klager tas på PM Endret 27. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Bra jobba Tusen takk, kan vel si at jeg brukte 6 timer og litt til på og rote med denne tråden og jeg begynte i går Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Liker komplett veldig godt når jeg skal sende inn retur på produkter, men jeg liker ikke prisene dems, eller kundesupporten jeg fikk av dem via tlf. Tha simsHei, jeg skulle gjerne fått litt hjelp. Jeg har kommet i den situasjon at hovedkortet mitt finner cpu som en 1,1 ghz. Det er egentlig en amd 2500+ cpu. Når jeg stiller fsb til 166, som er normalt til denne prosessoren så vil ikke pcen slå seg på igjen. Etter dette må jeg bare restarte CMOS. Jeg tror det er noe galt med HK, siden jeg har testet ram og cpu i en annen pc. Jeg har også flashet HK. En komplettkonsulentNei, da er det du som gjør en feil! Tha simsHvordan kan du si noe sånt? Du har jo ikke sett på pcen min engang! KomplettkonsulentNei, det er fordi jeg har montert 1000 pcer med det hovedkortet og jeg har ikke hatt noe feil med det. Dessuten, i 90% av tilfellene er det kunden selv som har gjort en feil. Det skal bare være å stille fsb. Du kan også prøve å flashe BIOS. Alt det andre på hovedkortet fungerer jo! Tha simsJeg tviler ikke på din kompetanse, for all del! Men, du beskylder jo meg for å gjøre feil, uten at du engang har sett på dataen! Jeg har gjort alt du foreslår. Etter mye om og menn står han fortsatt på sitt. Jeg sier at jeg sender det bare inn på retur. Det jeg synes var dumt med denne saksbehandleren var at han påsto gang på gang at jeg hadde gjort feil, men han klarte ikke argumentere seg til hva jeg gjorde feil. Men, men.. er jo ikke den værste historien. EDIT: Det kan jo bare være et engangstilfelle. Jeg handler mesteparten der enda. Fikk jo ordna det tilslutt. Endret 27. januar 2005 av Tha sims Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) EDIT: Det kan jo bare være et engangstilfelle. Jeg handler mesteparten der enda. Fikk jo ordna det tilslutt. Jeg vil tro det, komplett har ord på seg for og være gode med retur og service. bra at det gikk i orden tilslutt, men det var jo idiotisk av han og kvervulere med deg. Edit: Denne posten er over 10 sider nå snart og Ingen Moderator har skrevet et inlegg i denn posten en gang. Dårlig forbilde Endret 27. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Muntiadok Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Knallbra jobba! Denne synes jeg fortjener "sticky"! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Knallbra jobba! Denne synes jeg fortjener "sticky"! Takk igjen, Da får vi se hva som skjer her.. Men dette er ikke enden på tråden folkens, Kom med erfaringer, men se innom 1 post før dere kommer med noe... Edit: skriveleif Endret 27. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 MAMOZ Må bare nevne de positivt: Veldig greit for en trondhjemmer å hente varene, de har ofte det jeg leter etter, er alltid verdt bryet å sjekke hvilken pris de har på varen, blir jo en liten hundrelapp billiger når man slipper postgang også, samt raskere! Skikkelig og greie karer, så er man jo også litt tryggere når man kan møte dem ansikt til ansikt. Ringer deg med en gang de har fått inn varen(e) Også veldig fleksible med å forandre på orderen. PS! Husk å bringe cash da de ikke har minibankkort automat på kontoret sitt. Tror de kan sende en giro med også, men jeg har alltid betalt med cash. (Husker nå at det er en minibank en liten hundremeter unna kontoret, no problemo) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Takker, de har vert nevnt men ingen erfaringer har kommet, men der kom din.. tusen takk.. Legger den i post 1. Edit: Jeg har fikset det.. og jeg har ordnet opp i noen Bad-links. Endret 27. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Alltså det jeg liker med Mamoz er deres online kundeservice Mail er et problem med dem... svarer aldri meg Med online kundeservice kan jeg flere ganger ordne mer ordren min uten probs Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) For å nevne det, jeg har tidligere vært svært fornøyd med komplett data. har handlet komponenter der mange ganger uten problemer. MEN: Ja, det virker som de forselsbehandler litt i blant. Jeg bestilte ett sapphire x850xt pe kort hos komplett 12-01-2005. Når jeg bestilte fikk jeg en bekreftet dato på 21-01-2005. Selv hadde jeg ikke helt troa på denne så jeg ringte både komplett.no og norek.no Fikk bekreftet datoen av begge parter. Den 20-01-2005 ringte jeg komplett for å få fjerna ei strømforsyning og ett kabinett fra ordren min ettersom at varene skulle bli sendt neste dag å jeg hadde allerde fått taki meg ett nytt kabinett. Tok denne endringen av ordren via telefon, alt virket greit helt til jeg refreshet siden få minutter seinere. Den nye datoen som da kom opp var 01-03-2005, jeg ble selvsakt forbannet over dette og sendte x antall (4-5) mail iløpet av 2 dager uten å få svar. Til slutt fikk jeg en tilbakemelding om at dette kunne de ikke gjøre noe med. De kunne altså ikke flytte meg fram i "køen" til der jeg en gang var. Nå sitter jeg her da med skjegget i postkassa & resten av varene på dør. Eln sin tilatelse er gitt Men jeg ønsker flere erfaringer. Endret 28. januar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Setter denne som sticky, da det er ytret ønske om dette. Men alle må være saklige i sine begrunnelser, og avslørt løgn (for å sverte eller gi en webshop falske positive karakterer) vil bli slått hardt ned på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg handler hovedsaklig hos Netshop. Av dem har jeg fått god service, rask levering, bra respons på mail, og ikke minst har de bra priser å vise til. Det har nesten kommet så langt at har ikke Netshop det, så vil jeg ikke ha det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Setter denne som sticky, da det er ytret ønske om dette. Men alle må være saklige i sine begrunnelser, og avslørt løgn (for å sverte eller gi en webshop falske positive karakterer) vil bli slått hardt ned på. Her er jeg enig.. Ikke post en erfaring hvis dere ikke har en begrunnelse på Hvorfor.. eller hva hvis det er en negativ erfaring.. Diskusjoner tas på PM.. Åssen er 3D-FXcool sin butikk på nettet da? erfaringer? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg gjør vindu-shoppingen på Komplett, men bestiller fra Flexi-data. De har samme priser som komplett (når frakt er tatt i betrakting), men Flexi er kun i Bergen. Flexi har suveren kundeservice for oss i BG og omegn Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Når jeg skal ha noe maskinvare går jeg først inn på mpx.no, de er billige og jeg har hatt 3-4 returer som har gått problemfritt. Bra support. Hvis mpx ikke har det jeg vil ha går jeg til psdata eller komplett. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Handler det jeg kan på flexi-data siden jeg kan hente selv, Men om det er stor prisforskjell eller de ikke har det jeg ser etter handler jeg på psdata, netshop, mpx eller microplex. Alt etter hvem som har best priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå