Tinker Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Er ute etter forslag til oppsett av det absolutt ultimate overklokkings pc du kan tenke deg pr dags dato. Har selv drevet med overklokkng i "småskala" men lurer på hva dere med erfaring kunne tenkt dere som det absolutt beste utgangspunkt. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Socket A-basert blir det vel XP-m 2400+ 35W med et DFI Lanparty nForce2 Ultra 400 hk og noe wild ram, corsair e.l.? Er usikker på hvilket skjermkort som klokker godt, men GF6800LE kan du jo få en del ut av. Og seff vapochill osv.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 kanskje et dumt spørsmål: Skal du klokke langt eller nå enorm ytelse ? Som han over meg sa, en xp-m2400+ på et DFI hovedkort burde gi en meget bra oveklokking, men ville nok heller satsa på socket 939 og en mobile utgave av rundt 3000+ hvis jeg skulle hatt suveren ytelse. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Tror jeg ville valgt OCZ ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå