DDuck Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hallo! Har koblet tv ut gjennom videoen har knall bra bilde på tv, men så fort jeg trykker rec blir kvaliteten på opptaket mye dårligere enn hva skjermbildet er. visst jeg tar opp tv signaler blir opptaket krystall klart. Noen som har opplevd dette ?? Kom gjerne med tips visst noe kan gjøres D: D: Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Heisann! Jeg har ikke prøvd det før, men jeg har et tv-kort som fungerer så der. kanskje du burde kjøpe et tv kort? Kjøp Hauppenhauge eller Miro. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 har ATI VIVO 64DDR så kvalitet er det noe galt med. Bildet på tv´en er helt klart, virker bare som det blir flimrete på opptak Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Kanskje skjermkortet er NTSC og videoen er PAL? I så fall må du flashe bios på skjermkortet med en biosutgave fra et PAL-kort. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg vet ikke hva slags bilde er det du prøver å ta opp på video. Men hvis det er DVD, da er det naturlig - det er noe som heter "Macrovision" som slår inn for å hindre kopiering av DVD til VHS. Du kan prøve å løse problemet ved hjelp av DVDGenie. Ellers kan det være dårlig kvalitet på videokassett eller selve videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå