Gå til innhold

Kritikk på Le' Crap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første, er jeg ikke veldig skærp når det gjelder HTML og CSS, så det vil ta litt lenger tid. Photoshop kan jeg litt av, om ikke så mye, men hvis jeg skal lære meg hele programmet, og forstå meg på alt, så kan det fort ta et år. Etter et halvt år kan jeg si at jeg kan photoshop, selv om jeg ennå ikke har lært meg hele programmet. Pohotoshop er digert!

 

Hva får egentlig alle dere til å tro at jeg ikke kan HTML og CSS? Kodene som vises ved "vis koding" er noe helt annet enn hva jeg skriver i geocities. Jaja, skal se om det blir bedre med home.no, selv om den serveren ofte er nede... :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er en bug eller ei, men header er flat, mens selve body har enshadoweffect, dette grjør at det ser litt rart ut. Dessuten virker det som header er litt kuttet her og der, den har kurver på venstre siden men ikke på høyre.

 

litt stor shadow effekt på dn horisontale linjen over footer.

Menyboksen (antar at det er for menyen) er litt malplassert og passer liksom ikke helt inn.

 

Dette er observasjoner i Opera 7.54

 

Lykke til videre.

 

@ dasse:

Photoshop er jo ikke så komplisert da. Jeg har hodt på i snart to uker. Vil si at jeg kjenner programmet ut og inn snart. Tok meg en dag før jeg designet min blogg

Det er dog ganske så basic, men... PS er ikke så gedigent.

Tviler sterkt på at du kan programmet ut og inn etter to uker. Programmet er rimlig stort og har veldig mange funksjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...