Variabel Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 I det jeg skal innstallere "The Sims" på min data, kommer denne feilmeldingen opp: Noen måte jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kas os kjører du ? Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg kjører Windows XP. Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ingen som kan hjelpe meg her? Er redd dette problemet også kanskje kan gå utover andre ting jeg skal innstallere osv... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det står at systemfilen ikkje passer for MS-DOS og windows-programmer? Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg skjønner heller ikke feilen. Har da hatt The Sims innstalert på dataen her før... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hmm..va no jaggu meg rart.. har du kjøpt spelet? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 pussige greier. har du prøvd å velge "run as.." på installasjonsfilen? høyreklikk og gå på properties. kanskje det hjelper. er det snakk om sims (1), som kom for noen år siden, eller er det en nyere versjon? Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Det er lovlig kjøpt i butikken. Og det er snakk om "The Sims 1", altså det aller første spillet i "The Sims" serien. Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 pussige greier. har du prøvd å velge "run as.." på installasjonsfilen? høyreklikk og gå på properties. kanskje det hjelper. er det snakk om sims (1), som kom for noen år siden, eller er det en nyere versjon? Hva vil du jeg skal stille inn på properties? I det jeg prøvde Kjør som... (Run as...) kom dette opp i stedet: Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har du installert service fackup 2 til XP? sikkert der problemet ligger Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har innstallert det ja. Men nesten alt er vel skrudd av i det. Vet du hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Variabel: prøv å legge installasjonscden over på en mappe på disken, og velg da "run as..". dette løser - om ikke annet - den siste feilmeldingen din. w0lla: hvis det er servicepack 2 du henviser til, så bommer du stygt. denne oppdaterer kun sikkerheten på pcen. det som måtte oppstå av problemer er enten brukerfeil eller har en annen, enkel forklaring. Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Variabel: prøv å legge installasjonscden over på en mappe på disken Mener du da og flytte alt på "The Sims" CD-en over til harddisken min? Eller? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 trur nok at han meinte det ja.. lykke til! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Variabel: prøv å legge installasjonscden over på en mappe på disken Mener du da og flytte alt på "The Sims" CD-en over til harddisken min? Eller? jepp! kan ikke love at det vil hjelpe på installasjonsproblemet ditt, men det er i det minste verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Variabel: prøv å legge installasjonscden over på en mappe på disken Mener du da og flytte alt på "The Sims" CD-en over til harddisken min? Eller? jepp! kan ikke love at det vil hjelpe på installasjonsproblemet ditt, men det er i det minste verdt et forsøk. Jaja, kommer til og ta litt tid, 433 MB Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jaja, kommer til og ta litt tid, 433 MB husk at du uansett kan slette det etter installsjon, vellykket eller ikke. Lenke til kommentar
Variabel Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Jaja, kommer til og ta litt tid, 433 MB husk at du uansett kan slette det etter installsjon, vellykket eller ikke. Jepp, det har du rett i. Skal la dataen stå på i natt og fiske overføringen. Ellers god lillejulaften og takk for hjelp og tips! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå