dephz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei, jeg skal oppgradere min pc litt og jeg lurte på hva som teller mest når jeg skal spille, utenom skjemkort og cpu (amd 64 - geforce fx 5900256mb) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 RAM. Timings og merke er forsåvidt ganske uvesentlig, men mengden har litt å si så du bør ha 1GB (2x512MB). Det bør jo også være brikker som takler 400MHz eller mere Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hovedkort!! kanskje den viktisgste delen i maskinen, a64 budre du vel få for et nfocre 3 250gb brikkesett. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg vil nok si RAM... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Skjermkortet er i spill alltid den viktigste delen, i ditt tilfelle så er jo skjermkort bra. RAM er en viktig faktor som det er lurt å ha nok av, 1GB vil være fint til ditt system. Her er tre forslag fra meg: Overklokkeren Prisgunstig, men bra. OCZ 2-2-2-5 minne. Øverste alternativet er for den som overklokker (ikke nødvendigvis,men passer perfekt til det) Midterste alternativ er prisgunstig value RAM, noe som vil si at denne passer til normalt bruk. Helt grei. Nederste er kjappeste brikkene, med best/raskest responstid. OCZ leverer kavlitetsminne med livstidsgaranti. Lykke til! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hovedkort!!kanskje den viktisgste delen i maskinen, a64 budre du vel få for et nfocre 3 250gb brikkesett. Når det gjelder hk og brikkesett til A64 så er det fint lite som skiller de forskjellige brikkesettene og hk'ene som er på markedet i ytelse ved spilling, den er knapt målbar og overhodet ikke merkbar Lenke til kommentar
dephz Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Eh.. jeg har allerede 1gb ram tWiNmoS Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Eh.. jeg har allerede 1gb ram tWiNmoS Jeg skrev hva som TELLTE mest etter skj.kort og CPU. Så gav jeg noen forslag. Skriv hva du har neste gang. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Flyttes fra RAM/Minne til "Hjelp til kjøp/salg av pc" Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) kan du gi fulle specs ? Edit:klarer ikke skrive riktig da Endret 24. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå