Kalle Kanon Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hvor kan man finne ut hvor varmt skjermkortet blir? Eller må man sette inn en føler? Har ett Sapphire Radeon X800XT kort.. Står mer på min profil om resten av maskinen... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Last ned ATI tool. Den viser grader. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 JEG HAR RADEON 9600pro ADVANTAGE edition.... jeg finner ikke den temp fanen i ati tool programmet. har lett over hele programmet men finner ingenting om tempratur osv.... støtter ikke mitt kort core temp osv ? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Du må skru på temp vising i proget. Husker ikke hvor man gjør det, men det er lett og finne det. Mener det bare er og krysse av på temp vising. Hadde 9600XT ultimat før og jeg fant fram til temp vising der uten problemer. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hmm skru på temp vising.... jeg finner absolutt ingenplass i programmet ..... kan ikke noen vær så snill å si hvor det er er veldig intresert i å dele tempraturer med andre 9600pro\xt brukere...jeg har vannnkjølt grafikk kort.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hmm leste på siden til ati tool det ser ut som mitt kort ikke støtter temp vising osv.. :( sapphire 9600PRO advantage edision, 128ddr vertfall i log filen så sto det at temp: not supportet.... faen og.. jeg som hadde gleda meg til å se temps etter jeg fikk vannkjøling Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hmm leste på siden til ati tool det ser ut som mitt kort ikke støtter temp vising osv.. :( sapphire 9600PRO advantage edision, 128ddr vertfall i log filen så sto det at temp: not supportet.... faen og.. jeg som hadde gleda meg til å se temps etter jeg fikk vannkjøling Kjøp deg en temp måler på Microplex/biltema eller clason. Microplex har ihvertfall noe fine. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hvor skal jeg montere temp måleren da.. ? bare stikke den under blokk intil core eller ? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er ikke 100% sikker på hvor temp måler skal ligge for og vise best og nøyaktigst men det er masse poster rundt her om det. Jeg kan lete litt jeg å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå