Gå til innhold

Razer Diamondback 1600dpi erfaringer?!

MysticoN

Anbefalte innlegg

noen som har denne musa som har noen erfaringer? har selv planer om å kjøpe meg en my mus no som min begynner å streike. har IntelliMouse Explorer 4.0 no.

Det som skuffa meg MEST med denne musa var at den IKKE likte Steelpad og/eller Icemat. hvordan takler Razer Diamondback icepad og steelpad?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, personlig syntes jeg DiamondBack er bedre enn Intelli 4.0..

Går jo ikke på annet enn smak og behag egentlig.

Men hvis du vil ha en mer normal form, lettere mus og litt "smoothere" bør du gå for Razer.

Vil du ha en litt tyngre (kanskje lettere å snipe??), fastere og litt "tregere" mus, gå for intelli.

Tror du blir fornøyd uansett hvilken du hvelger, begge er jo i toppsjiktet...

Begge fungerer strålende på tøy, metall, glass og det som er... bør vel legge til at det er mye lettere å sette på mouse skates på intelli, noe som er kjekt når man skal bruke den på metall eler is matter

Lenke til kommentar
jeg vet at det er mange som mener at icemat suger og det er mange som mener at det er konge.. men det var ikke dette jeg spurte om på denne posten. jeg liker icemat, det er derfor jeg lurer på om denne musa virker på icemat/steel pad. takker for alle svar:)

Har selv Razer Diamondback (Salamenderen aka. MAGMA /RED). Hvis du må ha ny mus og ikke er rellegiøst overbevist om å kjøpe ei ny IntelliMouse Explorer 4.0 så kan jeg ikke annet enn å anbefalle Razer Diamondback. Jeg har selv Corepad , som Razeren trives godt på! (Testet bla. i Gamer.no's musemattemysterium! Min erfaring er at den leser det meste. Min X mus Logitech MouseMan DualOptical TEST- Hardware.no (Norsk) [ gammel 2002 ] hadde et dødlig problem på denne matten. Dvs. Når laseren/dioden gikk i hvilemodus tok det noen ganger opptil et halvt sekund eller 2cm. av musematten før den voknet. Iallfall leser Razeren denne matten helt fint. At den ikke går i hvilemodus er generellt rett og slett genialt. Mine matteproblemer som tidligere nevnt er nok ganske spesielle men tanken er veldig god! Har ikke prøvd den på IceMat :innocent:

Håper tråden henger sammen. Det ble litt dumt da jeg ble avbrutt.... LOZER

Lesestoff - Norsk

TEST: Hardware.no

TEST: Gamer.no (eller omtale som de bruker)

Lenke til kommentar
jeg vet at det er mange som mener at icemat suger og det er mange som mener at det er konge.. men det var ikke dette jeg spurte om på denne posten. jeg liker icemat, det er derfor jeg lurer på om denne musa virker på icemat/steel pad. takker for alle svar:)

sorry,

var rimelig reøysugen og gretten den dagen jeg skrev det :)

Lenke til kommentar

har testa den littegranne på en revecell musematte, og det er vel omtrent det samme som en icemat. men jeg er litt sær. synes intellimouse3.0'n var bedre. likte bedre følelsen av den i hånda.

nå skal det vel sies at jeg har litt av noen klubber til never da..

sleggekaster og kulestøter vet dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...