Gå til innhold

seriøsitet mangles på #hardware.no

X-Shock

Anbefalte innlegg

Så blir man kicka/banna.

Pisspreik.

Det er useriøst

Hva regnes for å være seriøst ?

Det er en fin kanal.

Har ett ord å si til det der:

NEI!!!!

Det er DÅRLIG reklame for hw.no! Den burde fjernes! Man får galt inntrykk av hw.no! Det er ikke tull engang. Hver gang jeg våger meg inn der så er det bare fjortiss prat der og tøffingene driver å hakker på alle som kommer og spør om noe!

mener du #hardware.no på efnet eller #hw.no på undernet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, stakk innom og dette fikk jeg utav "samtalen", jeg som kaller meg for "Xitach".

<Xitach> hey

<Xitach> noen som kan hjelpe meg med noe?

<CrZy_T> Xitach: tror ikke det

<Thomas-Aw> Kanskje.

* ugn has quit IRC (Read error: Connection reset by peer)

<CrZy_T> desverre

<Xitach> er ikke dette en særiøs kanal da?

<CrZy_T> Xitach: ja .. men du ... kan du gjøre meg en tjeneste eller ?

<Xitach> ja, hva?

<CrZy_T> Xitach: gi meg 2000,-

Etter at jeg sa at det var en drittkanal og hvorfor den het hardware.no hvis den ikke hadde noe med hardware.no å gjøre fikk jeg dette svaret:

<Biff> Xitach: du er ett arrogant rasshøl som kommer til å whine litt til, før du stikker med en teit kommentar

Hva skal man si?? :p

Endret av datating
Lenke til kommentar

Du mener altså at www.hardware.no skal fjerne #hardware.no, som ikke er styrt av www.hardware.no på efnet fordi den er dårlig reklame for www.hardware.no ?

Det ble ganske dårlig formulert, men du skjønner hva jeg mener.

hvordan mener du det skal gå ?

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Jeg opplever det omvendt. Man får hjelp på #hardware.no@efnet, men ikke like lett på hw.no@undernet.

det er fordi #hw.no@undernet ikke er en support kanal, bare en off topic kanal.

har nå oftest fått hjelp på hw.no@undernet

Kanalen er som beskrevet ikke en support kanal noe som blir preisert hver jævla gang noen (inkludert meg) spør om noe....

Spørsmålet reflekterer til X-Shock: er DU seriøs? Kaller deg julepikk og regner med at dette vil gå uanmerket? Viss en deilig dame går ned gaten naken, ville du lagt merke til det og sagt noe? Tror det ja...

Endret av icer
Lenke til kommentar
trodde alle moderatorene var i 20+++ alderen. tydeligvis ikke.. min respekt for hardware.no som kunnskapskilde sank nettopp mange hakk... Men dette kan jo rettes opp med å KUN ha moderatorer med sosialt liv som ikke spyr av ordet "JUL"

*Leke rlz* Æ SER PÅ DÆ OG SIER LOL!

Du er så typisk ocshoot.no-bruker. Taper.

EDIT: Nicklas, hw.no på undernet driver ikke support, det har mange vanskelig for å takle. Men, er vel ikke noe stort tap at du ser på oss som idioter.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...