Gå til innhold

seriøsitet mangles på #hardware.no

X-Shock

Anbefalte innlegg

er denne irc kanalen drevet av www.hardware.no crewet ?

isåfall synes jeg enkelte folk kan dyppes i tjære å rulles i fjær! hva er det med dere å ikke like julenick ? opplevde nettopp å bli kicket et titalls ganger fra irc kanalen pga "Jule" framfor nicket mitt! hvor dette gjør skade gjennstår enda å se.. moderatorene klarer tydeligvis å få fram at dette er god grunn til banning. er folk med på heksejakt så bare msg.. like før jeg koker over å kverker kalkunene! trodde alle moderatorene var i 20+++ alderen. tydeligvis ikke.. min respekt for hardware.no som kunnskapskilde sank nettopp mange hakk... Men dette kan jo rettes opp med å KUN ha moderatorer med sosialt liv som ikke spyr av ordet "JUL"

dette var da topic på hardware.no:

—› topic: (REGLER: http://hw.no.fiberoptisk.net | Ingen liker Julepikk...err....nick)

deres saklige moderator:

(CrZy_T) du er et godt bevis på folk som ikke leser topic

*ARGH*

holder meg til #ocshoot.no nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til info har den kanalen ingenting med hardware.no å gjøre, og jeg kan rett og slett ikke klare å e for meg hva en IRC-kanal har med den redaksjonelle delen av hardware.no å gjøre. Ingenting...

edit;

Forøvrig ville jeg redigert bort kommentaren om moderatorer uten sosialt liv. Det er ikke så forbanna gøy å bli rakket ned på av en liten sopp som føler seg urettferdig behandlet på IRC - spesielt ikke når det er grunnløst og rettet mot feil personer. Vi legger ned en god del ressurser i å prøve å opprettholde en god tjeneste med dette forumet, og trenger ikke den slags dritt.

Lenke til kommentar
Til info har den kanalen ingenting med hardware.no å gjøre, og jeg kan rett og slett ikke klare å e for meg hva en IRC-kanal har med den redaksjonelle delen av hardware.no å gjøre. Ingenting...

Forøvrig ville jeg redigert bort kommentaren om moderatorer uten sosialt liv. Det er ikke så forbanna gøy å bli rakket ned på av en liten sopp som føler seg urettferdig behandlet på IRC - spesielt ikke når det er grunnløst og rettet mot feil personer. Vi legger ned en god del ressurser i å prøve å opprettholde en god tjeneste med dette forumet, og trenger ikke den slags dritt.

Hva er den "offisielle" da?

Lenke til kommentar
Folk på #hardware.no har aldri vært helt "ok" i hode uansett... :whistle:

Hvilken server er det?? Gjerne hele adressen.. Som jeg skal bruke i opera :D

Efnet

.no? .com? .net? .iq? .org? .we? eller?

Aner ikke hvordan det er med irc servere, jeg bruker uansett mirc for å koble meg til.

Lenke til kommentar
Så blir man kicka/banna.

Pisspreik.

Det er useriøst

Hva regnes for å være seriøst ?

Det er en fin kanal.

Har ett ord å si til det der:

NEI!!!!

Det er DÅRLIG reklame for hw.no! Den burde fjernes! Man får galt inntrykk av hw.no! Det er ikke tull engang. Hver gang jeg våger meg inn der så er det bare fjortiss prat der og tøffingene driver å hakker på alle som kommer og spør om noe!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...