hotstepper Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Hei! Jeg har, i tillegg til stasjonær PC, en eldgammel bærbar datamaskin av merket Toshiba. Den har USB inngang. Det jeg har problemer med er å bruke min "USB-lommeharddisk" på 32 mb på den bærbare. Den funker fint på den stasjonære PC'en min. Burde den ikke da også funket på den gamle bærbare PC'en, i og med at det er USB inngang der? På forhånd takk for hjelpen:) mvh. Marius Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Windows 98? Da må du legge inn driver. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er altså en minneplugg på 32MB du snakker om, ikke en ekstern hardisk på 32GB? Hvilke operativsystemer bruker du på de forskjellige maskinene? Hva skjer når du plugger den inn i den bærbare maskinen? Lenke til kommentar
hotstepper Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ja, jeg mener minneplugg på 32 mb På min stasjonære PC bruker jeg Windows XP Professional, mens jeg på den bærbare bruker Windows NT Professional. Det er vel også verdt å nevne at den bærbare er ca 10 år gammel. Den har for eksempel bare 1,34 gb :S Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Sliter som faen med å bruke usb2 drive på min Ibm a21m laptop. Skjønner ikke helt hva som er casen her, noen som har vært borti lignende? Har testet med drivere og greier, både testet med en lacie 160GB samt en Maxtor 250GB uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå